Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik heb hem in 2D gezien, maar 3D lijkt me wel de moeite voor deze film.Skank zei:2d of 3d? Achteraf gezien zou 3d de moeite zijn? Zelf fantastic four gezien pff 5,5/10 Meer v verwacht
Heb hem ook gezien, geef er niet meer dan 6.5 aan. Vorige was toch wel beter...Jake zei:Maze Runner 2015 Bagger ! 2/10
Ook net gekeken, raar samenraapsel van andere films. Dan vind ik persoonlijk Hunger Games toch beter in elkaar steken dan dit.demon zei:Heb hem ook gezien, geef er niet meer dan 6.5 aan. Vorige was toch wel beter...
Goed om weten dat ik aan deze film geen kijktijd moet verspelensandervdw zei:Ook net gekeken, raar samenraapsel van andere films. Dan vind ik persoonlijk Hunger Games toch beter in elkaar steken dan dit.
Hij is niet persé slecht, maar het is gewoon een typische filler om te cashen en hij voelt vrij budget achtig aan..Joske007 zei:Goed om weten dat ik aan deze film geen kijktijd moet verspelen
Maar de eerste kon de concurrentie nog aangaan met bvb Hunger Games. Deze vind ik toch een pak minder.djaxx zei:Ai da beloofd, de eerstE was nu ook ni echt een topfilm te noemen e.
Dat wel, maar Hollywood en originaliteit gaan zelden in één zin samen. Zoals hier eerder gezegd werd, was het precies alsof ze niet wisten wat ze wouden doen...sandervdw zei:Een beetje originaliteit had wel gemogen