• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

47 Ronin 7/10 Ondanks de negatieve beoordelingen was deze film best te pruimen, waarbij de 2uurtjes kijken zo om waren
263a.png

47-ronin-poster.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Pompeii 7/10 lekker subdeeltjes
263a.png
trucage was soms barslecht

The hobbit 2 3d niet slecht maar zeker niet het niveau v lotr. 3d was goed. Veel diepte. 8/10 nipt.

Pompeii 3D: 7/10. Geen hoogstaande cinema, maar had ik ook niet verwacht

The Monuments Men: 9/10: Fantastische cast, interessante materie, imo oscarkandidaat.

Zo goed monuments men?
  Sfeer zit goed (oorlogsfilm, maar niet duister), cast zit vol topacteurs, verhaal is meeslepend. Ik heb de indruk dat er commentaar op komt omdat het geen "underground" (lees: tarantino) film is, maar dat hoeft voor mij ook niet, ik kan echt wel genieten van goede blockbusters...

Ik heb net de reviews eens gelezen op IMDB, en de meeste commentaren gaan erover dat het geen actie-film is. Ik zou zeggen: bekijk hem eens en oordeel zelf, maar verwacht er absoluut geen actiefilm van.

Ik heb die ook gezien (monuments men) en ik vond het wel een aangename film om te zien . Top cast ,mooi verhaal en goede setting .Enig 'minpuntje' vond ik dat ze soms een beetje teveel de komische kant opgingen. 8/10

Mmm kan dus gerust op tv gezien worden? Gn actie, weinig surround.. Maar wel goed?

Ja ,een film gebaseerd op waar gebeurde feiten ,geen megasuperheroshitsel.
1f644.png

Ja, ik kijk hier ook nog gewoon op tv met een 2.0 set :). Ivm komische noot: dit vond ik eerst ook raar, tot ik bedacht dat het uiteindelijk een hoop "normale" mensen zijn die ze naar de oorlog sturen zonder dat ze denken te moeten vechten. Kan me best inbeelden dat zij er de "fun" nog wel van inzagen. Heb de indruk dat de oorlog vaak enorm "zwart" wordt afgebeeld terwijl er ook wel leukere momenten zullen geweest zijn. (kijk bvb naar War Horse, scene met prikkeldraad, dat soort dingen gebeurde ook).

3 days to kill

Leuk om costner nog eens te zien!

Beeld en geluid waren gewoon goed.. Sub deed verrassend goed mee

Verhaal wát mager.

6,6/10
263a.png

World war z nog eens, jammer genoeg beneden.. Blijft een leuke maar volgende keer echt wel in de ht!

8/10

World war z nog eens, jammer genoeg beneden.. Blijft een leuke maar volgende keer echt wel in de ht!

8/10
Een stuk gezien in 3D, halfweg afgezet omdat ik zowat een hartstilstand kreeg :p (niet zo'n fan van horror-dingen :D)

Back
Bovenaan