• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Pompeii :5/10   Slechte trucage ,matig verhaal maar vooral een rampzalige cast.... Vooral die 'hoofdrolspeler ' (Kit Harington) was slecht ,die heeft de uitstraling en charisma van een uitgedroogde haring.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rewatch LOTR the fellowship of the ring.

10/10

Met de svs toch nog intenser mogen beleven. Ben echt blij met het gepoorte model.

Zero dark thirty, blijft een leuke 8/10 Djaxx hoe was robocop?

Lol anders was het direct een 10 zeker
263a.png

Zero dark thirty, blijft een leuke 8/10

Djaxx hoe was robocop?

5,5 / 10

Soms wel leuke stukken voor de surround maar toch te ŵeinig actie en teveel wentimenteel gedoe voor mij.

Zat zeker meer in, gelukkig was er nog garry oldman die zijn rol toch wel goed speelde voor mij.

5,5 / 10

Soms wel leuke stukken voor de surround maar toch te ŵeinig actie en teveel wentimenteel gedoe voor mij.

Zat zeker meer in, gelukkig was er nog garry oldman die zijn rol toch wel goed speelde voor mij.
  Ouch
2639.png
Dat beloofd niet veel nieuws

Ik vond Robocop best meevallen. Had er niet zoveel van verwacht, maar uiteindelijk redelijk boeiend verhaal, deftige effects. Geen topper, maar 100x beter dan een hoop bagger die we de laaste weken te slikken krijgen (Hercules bvb :P).

Lone survivor.

Aanrader

8/10

Geluid was erg goed, beeld ook gewoon goed.

Zo gepasseerd. Leuke film!

A Bronx Tale -- re re re watch. Niet zo gekend als goodfellas ,maar voor mij minstens even goed 8,5/10

Godzilla 2014   Goh. Ik weet het niet goed. Twijfel tussen 7 of 8 7 te laag, 8 misschien maar misschien net teveel   Qua beeld vond ik het echt ondermaats.. Geen idee hoe dat kwam? Het zag er zelfs niet HD uit. Ook soms erg onscherp, en weinig detail. Qua geluid ook echt ondermaats. Ik ben er zeker van dat hij op bluray zowel qua beeld als geluid stukken beter is. Het geluid zat echt helemaal vooraan, weinig surround gevoel. Enorm veel subgeweld (ik kijk er al naar uit) maar die kwam echt compleet van voor me.. ook niks van drukgevoel... Of ben ik teveel gewend thuis? I dunno, vond het geluid ook erg mager.   Bijkomend dan dat ik me serieus ergerde aan de vele zakken chips in surround, ja die was er wel.
2639.png
  Het verhaal was ok , but nothing more. Wel enkel prachtige scenes, en cgi was wel goed.   Ik kan eigenlijk niet met een andere godzilla vergelijken, want nooit ene gezien.   Als ik met volle punten moet kiezen, goh, geef dan maar een 8, maar kan na het bekijken van de bluray misschien nog veranderen.   2D gezien, geen idee of 3D beter is/was.

Cloud atlas

Zalige film waar best wat denkwerk aan te pas komt. Ga hem zeker rewatch geven voor extra details op te pakken.

8,5/10

47 ronin

Buiten het beeld en geluid trok het op niet veel.

5,5/10

Walking with dinosaurs 3d

Van de bbc mini serie..

Beeld in 3d, wauw wat een plaatje!

Haarscherp en erg veel diepte!

Geluid top!

Film zelf-> auch

Helaas, kon zoveel beter. Totaal andee verwachting. Had eerder een docu verwacht.

Helaas de storytelling is niet mijn ding en haalt je ook zo uit de film.

Helaas.

Maar een 5/10 voor mij!

Kingdom Of Heaven voor mij een dikke 9/10.   Een van mijn favoriete films zo underrated.

Disneys 'Frozen' nu vijfde best verdienende film ooit

Geplaatst door Jim op 27-05-2014 14:48 - Bron: FilmTotaal

Begin maart werd Disneys animatiefilm Frozen de achttiende film ooit die de grens van één miljard dollar overschreed. Iets minder dan een maand later bleek dat de film de best verdienende animatiefilm ooit was. Nu mag de film nog een mooie mijlpaal op de lijst bijschrijven. Frozen is nu de vijfde best verdienende film ooit.

De opbrengst van de animatiefilm Frozen staat nu op 1,219,274,000 dollar. 32,9 procent van die opbrengst (400,6 miljoen dollar) werd in de Verenigde Staten opgehaald en de overige 67,1 procent in de rest van de wereld.

De top vijf best verdienende films ziet er nu als volgt uit.

1. Avatar - $2,782,275,172

2. Titanic - $2,186,772,302

3. The Avengers - $1,518,594,910

4. Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2 - $1,341,511,219

5. Frozen - $1,219,274,000

En terecht!

Back
Bovenaan