• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Ik heb last vegas gezien, vond er niet veel aan

5/10

Laatst bewerkt door een moderator:
Snow white and the huntsman:   6/10   X-men: Days of future past:   7/10

Maleficent, was wel leuk om naar te kijken, maar vind het in het beging nogal fake met de special effects...   7/10   Edge of tomorrow, deed mij een beetje aan sourcecode denken maar al bij al een goede film, heel origineel.   8/10

maleficent; Was een leuke film, zag er mooi uit, maar op momenten vond ik het er, zoals hierboven aangehaald wordt: een beetje té fake....

Maleficent, was wel leuk om naar te kijken, maar vind het in het beging nogal fake met de special effects...

7/10

Edge of tomorrow, deed mij een beetje aan sourcecode denken maar al bij al een goede film, heel origineel.

8/10

Amai veel nr cinema geweest
263a.png

Ja, ik ga redelijk veel naar de cinema bijna elke release die de moeite is gaan wij zien
1f606.png
  Harry Potter and the Goblet of Fire heb ik juist nog gezien, blijven leuke films.

Gisteren the awkward moment, trok op ni veel

Daarnet in metropolis de nieuwe x- men, vond hem echt super. Een mooie 9/10 voor mij

Gisteren Oblivion gezien, en eigenlijk vond ik die wel meevallen. Beeld en geluid goed, mijn subs hebben weeral wat mogen stoempen op sommige momenten.   Uiteraard verhaallijn behoorlijk dun, maar toch.   7/10

Gisteren the awkward moment, trok op ni veel

Daarnet in metropolis de nieuwe x- men, vond hem echt super. Een mooie 9/10 voor mij

Xmen zo goe? Nice. Absolute fan hier

All is Lost</strong> een dikke <strong>8/10. Zonder woorden en toch blijft het boeien :wub:  
MV5BMjI0MzIyMjU1N15BMl5BanBnXkFtZTgwOTk1MjQxMDE@._V1_SX214_AL_.jpg

Anchorman 2: 6,5/10   Een echt goeie komedie is toch uiterst zeldzaam de dag van vandaag. :mellow:

300: Rise of An Empire, zo even het bloed van mijn scherm vegen. Verstand op nul en kijken maar, meer is er echt niet over te zeggen
1f609.png

Back
Bovenaan