Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Noah : 6/10 Niets speciaals wel een paar goede submomenten!
Ik had niet zo een donkere film verwacht? Het verhaal was dan ook vanuit een heel ander perspectief gebracht, hoe dan ook voor mij ook maar een 6/10Noah: 5/10
cool! Helaas bij mij geen tijd om films te zien, laat staan series Zal voor na de zomer zijnNeed For Speed 8/10 Sinds Ronin geleden dat ik nog zo'n goeie achtervolgingen heb gezien zonder cgi !
Spijtig om te lezen dat hij niet zo goed was als de eerste... Zal ook wel niet geholpen hebben dat hij in het Nederlands wasHow to train your dragon2d vlaams
Bwa....
Beeld matig... Echt niet scherp... Hoe komt dat toch dat ik dat telkens vind in de grote cinema... I dunno
Geluid gewoon goed
Verhaal. Ai ai ai
Vond de film zelf een pak minder dan deel 1. Veel maar veel te melig...
Kan er geen ander woord aan geven...
Beste heb je in de trailer gezien lol
7/10 maar
Yeah, RONIN ruled zeker door de smalle steegjes blazen met de Audi S8Need For Speed 8/10 Sinds Ronin geleden dat ik nog zo'n goeie achtervolgingen heb gezien zonder cgi !
Verrassend genoeg vond ik dit echt een leuke film. Doet terug denken aan allereerste Fast & Furious! Weet wel niet goed welk stuk zonder CGI je bedoelt? volgens mij zit die film vol CGI?Need For Speed 8/10 Sinds Ronin geleden dat ik nog zo'n goeie achtervolgingen heb gezien zonder cgi !
Gans de film is zonder CGI gefilmd!Verrassend genoeg vond ik dit echt een leuke film. Doet terug denken aan allereerste Fast & Furious! Weet wel niet goed welk stuk zonder CGI je bedoelt? volgens mij zit die film vol CGI?
In dat geval: Damn! Zeer sterk hoe ze dat klaarspelen dan. Misschien is het dan daardoor dat die film zoveel beter beviel dan verwacht.Gans de film is zonder CGI gefilmd!