• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Tarzan 2013

4/10

Slecht verhaal, slechte animatie, niet om te zien!

Laatst bewerkt door een moderator:
Snowpiercer 5/10   VEEL meer van verwacht ,zwak !

Zelfde als jake.

Vond hem eerste uur nog vrij ok maar dan zakt hij volledig in elkaar vond ik.

Wel raar filmke ook. Had er veel betere aktie in verwachtt ook. Nee, dit was hem niet...

Non-Stop: 6/10</strong> Typische Liam Neeson film   <strong>300: rise of an empire (3D): 6,5/10 De eerste film was toch stukken beter. Tetten in 3D zijn wel tof

Noah : 6/10</strong> Niets speciaals wel een paar goede submomenten!   <strong>Transcendence : 8/10 Was eens iets anders dan de doorsnee movie maar HAL is more evil!

Afgelopen dagen me even voor de Matrix trilogy gezet, ja wat moet je anders met dit pokkeweer
1f609.png

De Wachowski Brothers, waren anno 1997 met hun Matrix toch geniaal en trendsetters in special effects, waarvan je nu nog steeds in nieuwe films hun staaltjes herkent :headbanging:

mzi.gmyrasnx.600x600-75.jpg

2 rewatchkes

Enemy of the state : blijft super filmke met Will Smith

Project-x : heb er precies beter mee gelachen dan de eerste keer
263a.png

Need For Speed   8/10   Sinds Ronin geleden dat ik nog zo'n goeie achtervolgingen heb gezien zonder cgi !

Need For Speed   8/10   Sinds Ronin geleden dat ik nog zo'n goeie achtervolgingen heb gezien zonder cgi !
    cool!   Helaas bij mij geen tijd om films te zien, laat staan series   Zal voor na de zomer zijn
2639.png
Maar dan heb ik wel mooie keuzes
263a.png
met al die topreleases

The Hole (2009)   5/10   Gekeken in 2D. Tje, wat kon je er ook van verwachten - wel opvallend hoe slecht de kwaliteit van de beelden waren. Zeer zeer veel (kleur)ruis, vreemde aspect ratio's en ook qua make-up was het echt janken.

How to train your dragon2d vlaams

Bwa....

Beeld matig... Echt niet scherp... Hoe komt dat toch dat ik dat telkens vind in de grote cinema... I dunno

Geluid gewoon goed

Verhaal. Ai ai ai

Vond de film zelf een pak minder dan deel 1. Veel maar veel te melig...

Kan er geen ander woord aan geven...

Beste heb je in de trailer gezien lol

7/10 maar

How to train your dragon2d vlaams

Bwa....

Beeld matig... Echt niet scherp... Hoe komt dat toch dat ik dat telkens vind in de grote cinema... I dunno

Geluid gewoon goed

Verhaal. Ai ai ai

Vond de film zelf een pak minder dan deel 1. Veel maar veel te melig...

Kan er geen ander woord aan geven...

Beste heb je in de trailer gezien lol

7/10 maar
  Spijtig om te lezen dat hij niet zo goed was als de eerste... Zal ook wel niet geholpen hebben dat hij in het Nederlands was
1f609.png

Verrassend genoeg vond ik dit echt een leuke film. Doet terug denken aan allereerste Fast & Furious! Weet wel niet goed welk stuk zonder CGI je bedoelt? volgens mij zit die film vol CGI?

Verrassend genoeg vond ik dit echt een leuke film. Doet terug denken aan allereerste Fast & Furious! Weet wel niet goed welk stuk zonder CGI je bedoelt? volgens mij zit die film vol CGI?
  Gans de film is zonder CGI gefilmd!

Gans de film is zonder CGI gefilmd!
In dat geval: Damn! Zeer sterk hoe ze dat klaarspelen dan. Misschien is het dan daardoor dat die film zoveel beter beviel dan verwacht.

Back
Bovenaan