• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Sleeping Beauty, wat een draak van ne film. 0/10, al zijn de effects zodanig slecht dat het grappig wordt. De oude star wars films waren overtuigender.
  Oei, dit is waarschijnlijk de eerste keer dat een film een '0' krijgt op dit forum.
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Getuigd wel van zéér véél geduld, een film een dikke nul geven en nog uitkijken ook :p
263a.png

Ter info, ik heb het over die van Casper Van Dien. Ik vind enkel de trailer op youtube, en daarin zijn "subtiel" de special effects geknipt. Ik raad iedereen aan om hem te downloaden en gewoon eens een stuk uit het midden te bekijken. Gewoon lachwekkend slecht gemaakt. (anyway, uw dochter een hoofdrol geven vind ik sowieso not done :P)

Rushmore eindelijk gezien. Goeie film, al vond ik hem minder dan The Grand Budapest Hotel en Moonrise Kingdom. Ik ben een fan van Wes Anderson, maar kan me wel inbeelden waarom sommige mensen de films echt slecht vinden ook. Vond het wel (zeer) verrassend dat Owen Wilson medeschrijver is
1f61b.png
Nu niet bepaald de meest hoogaangeschreven acteur en dan een verhaal schrijven totaal buiten zijn comfort zone. Ik denk dat die meer verborgen kantjes heeft dan hij doet uitschijnen.

How to train your dragon 2 3D, film krijgt van mij een 8.   Maar de kinepolis ervaring krijgt van mij een 2/10. Brillen waar plekken op zitten die niet weg gaan. Surround geluid onbestaande. Lage tonen kennen ze niet bij de Kinepolis Antwerpen. Dan nog een stel kinderen die heel de tijd lawaai liggen te maken...

Ik ken het kinepolis probleem. Brillen zijn inderdaad altijd vuil. En het geluid trekt heel dikwijls op niets, alsook het beeld laat soms te wensen over.

Divergent.

Zo afgekeken v the hunger games.

Begon redelijk maar naarmate het einde, temelig zoalsdie vampierentienerreeks.

Nee bedankt.

6/10

Fast and Furious (4e uit de reeks) gekeken op vakantie op de laptop.

Dar viel tegen zeg. Met sub geweld was er wss nog iets van vermaak.

5.5/10

Divergent, ook wel the hunger games light genoemd. Vond de film wel te smaken, 7.5/10. Ik ga zeker de volgende delen ook kijken!

We moeten deze hier thuis ook eens bekijken, ben benieuwd of wel dezelfde punten gaan geven
1f609.png

We moeten deze hier thuis ook eens bekijken, ben benieuwd of wel dezelfde punten gaan geven
1f609.png
  Hij is vrij traag, het is pas in de laatste 40 minuten dat er wat tempo in komt, maar gezien er nog drie films van komen, is dit vrij normaal
263a.png

Brick Mansions   5/10   Identieke remake van Banlieu 13 met zelfs eenzelfde hoofdrol speler!

Noah, zo slecht nog niet mischien op het eind iets te langdradig maar best wel goed acteerwerk.
1f609.png

Godzilla : 5/10   Zwak verhaal ,slechte acteurs ,slechte cgi,geen spanning .....   Nog ene in het rijtje van overbodige remakes .

Godzilla : 5/10

Zwak verhaal ,slechte acteurs ,slechte cgi,geen spanning .....

Nog ene in het rijtje van overbodige remakes .

Volledig oneens... Lol

Beste godzilla tot nu toe.

Cgi is gewoon top

Back
Bovenaan