• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

5/10 is genereus.   Die van 1954 is nog beter ....

Laatst bewerkt door een moderator:
ook Godzilla gekeken, belachelijk slechte film. Enkel leuk om de sub wat te laten zweten maar trok gewoon echt nergens op.

ik sluit me aan bij Jake

Zelfs de 5/10 is al te veel.

Hoe slecht acteerde die hoofdrolspeler toch seg...

Ale stijn, ge kunt toch ni zeggen dat dat een goede film was?

Vond je dat dan goed geacteerd, waar zat de spanning? Hoe cliche was het jurrasic park stuk waar hij oogcontact maakt...

De film voelde aan als 1 grote cliché. Hoe belachelijk was da einde nu ni, ga ni in details ivm spoils maar jeetje toch...

Ik ga hem nog es herbekijken
1f609.png

Gisterenavond ook maar eens Need for Speed bekeken.   Er was iets mis met het geluid. Er was helemaal geen impact enzo, tot ik 30 minuten voor het einde door had dat m'n subwoofer nog uitstond
1f914.png
Die had ik volledig afgezet voor we op reis vertrokken. *facepalm*   Voor de rest: Mooie actie shots en motor geluiden. Verhaal was niet veel, maar dat ik wel verwacht. Heb me wel mateloos liggen ergeren toen ze met die supercars door iedere bocht moesten driften...

Ook Godzilla gekeken (eerste film in nieuwe 4.0 setup). Verhaal vond ik veel magerder dan de '90s film. CGI is wel goed, en geluid zat goed al vond ik de soundtrack soms heel bizar gekozen. Eigenlijk exact wat ik ervan verwacht had.

Ik heb Godzilla net gekeken, vond hem wel goed. Maar ik weet nu nog altijd niet wat de lead acteur moest doen, die stond er maar bij zonder enig doel.  
Zonde dat Bryan Cranston al zo vroeg uit de film verdwijnt, hij droeg de film tot hij stierf en daar ging het serieus bergaf.

Blijkbaar heeft iedereen hier Godzilla gekeken
263a.png
Hier dus ook. Zoals de algemene tendens vond ik de film heel zwak. Het eerste half uur had ik het gevoel dat de film nog wel iets kon worden maar, zoals demon al aangaf, nadien begon het toch serieus af te zwakken... Slechte CGI, slechte hoofdacteur, mager verhaal,... meer dan een 5 zou ik er al helemaal niet aan geven. Een 4 lijkt mij al meer dan genoeg.

Ronin 47: 7/10   Vond het best nog een leuke film. Misschien ook omdat men verwachtingen zo laag waren of omdat Keanu Reeves héél de film niets zegt.
263a.png

Divergent. Vond het wel een leuke film eigenlijk. Leuk verhaal, redelijke acteurs, mooie scenes.

Captain America : winter soldier.

Zeker beter dan de eerste maar blijft voor mij goedkoop overkomen en vind die acteur maar niets.

6/10

Divergent. Vond het wel een leuke film eigenlijk. Leuk verhaal, redelijke acteurs, mooie scenes.
Deze samen met de dochter gezien, die ook het boek had gelezen. Film was best goed te noemen en krijgt en 7/10.

Deze samen met de dochter gezien, die ook het boek had gelezen. Film was best goed te noemen en krijgt en 7/10.
    Bah Alle jong, Zo afgekeken van de tegenganger. Verhaal was int begin ok, maar op teinde echt bagger en puberaal gedrag Sorry maar dan vind ik godzilla echt een pak beter   Snap dan ook niet dat mensen deze een 7 geven en godizilla een 4 of 5

Bah Alle jong, Zo afgekeken van de tegenganger. Verhaal was int begin ok, maar op teinde echt bagger en puberaal gedrag Sorry maar dan vind ik godzilla echt een pak beter   Snap dan ook niet dat mensen deze een 7 geven en godizilla een 4 of 5
  Hunger games is toch een totaal ander verhaal? Eigenlijk is enkel het "factions"-verhaal soortgelijk. Nu komt het verhaal in de vervolgfilms mss meer in de buurt (ken de boeken niet) maar tot nu toe vond ik de gelijkenis best meevallen.

Je moet de film ook in zijn context zien en voor de gemaakte doelgroep beoordelen, net zoals je dit voor kinderanimatiefilms zou doen
1f609.png

Back
Bovenaan