Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Deze samen met de dochter gezien, die ook het boek had gelezen. Film was best goed te noemen en krijgt en 7/10.Divergent. Vond het wel een leuke film eigenlijk. Leuk verhaal, redelijke acteurs, mooie scenes.
Bah Alle jong, Zo afgekeken van de tegenganger. Verhaal was int begin ok, maar op teinde echt bagger en puberaal gedrag Sorry maar dan vind ik godzilla echt een pak beter Snap dan ook niet dat mensen deze een 7 geven en godizilla een 4 of 5Deze samen met de dochter gezien, die ook het boek had gelezen. Film was best goed te noemen en krijgt en 7/10.
Hunger games is toch een totaal ander verhaal? Eigenlijk is enkel het "factions"-verhaal soortgelijk. Nu komt het verhaal in de vervolgfilms mss meer in de buurt (ken de boeken niet) maar tot nu toe vond ik de gelijkenis best meevallen.Bah Alle jong, Zo afgekeken van de tegenganger. Verhaal was int begin ok, maar op teinde echt bagger en puberaal gedrag Sorry maar dan vind ik godzilla echt een pak beter Snap dan ook niet dat mensen deze een 7 geven en godizilla een 4 of 5
Je moet de film ook in zijn context zien en voor de gemaakte doelgroep beoordelen, net zoals je dit voor kinderanimatiefilms zou doenBah Alle jong, Zo afgekeken van de tegenganger. Verhaal was int begin ok, maar op teinde echt bagger en puberaal gedrag Sorry maar dan vind ik godzilla echt een pak beter Snap dan ook niet dat mensen deze een 7 geven en godizilla een 4 of 5