• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Ik vond hem ook zeer goed. Ik had er niet veel van verwacht, maar de race scenes zijn echt goed. Je hebt tenminste het gevoel dat ze echt vooruit gaan + het geluid klopt ook.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben blijkbaar onbewust enorme fan van Wes Anderson. The Grand Budapest Hotel gekeken (zeer goeie film) en hij deed me enorm denken aan een paar andere van mijn favoriete films (The Life Aquatic with Steve Zissou, Moonrise Kingdom en Fantastic Mr Fox). Blijken die allemaal van hem te zijn.

Begrijp totaal het lof voor de need for speed film niet. Het geluid en het beeld is idd goed maar man, wat een shitfilm toch wel.

Akteerprestaties zwaar ondermaats en ja dat verhaal, zo voorspelbaar. Nee echt slecht en meer dan een 4/10'en een verwijzing naar de prullenmand verdient dit niet!

Oculus 7/10   een van de betere horrorfilms! Vele goeie sub momenten!

Divergent ,   Begon redelijk goed ,maar zakte na pakweg 1h toch serieus in om te eindigen met een hoop clichés.Ook teveel een tiener film imo. Het boek zal wel beter zijn...   6/10.

Noah : 5/10

Lotr : the two towers 10/10

3 days to kill 5/10

Lotr : the return of the king 10/10

The hobbit : an unexpected journey 9,5/10

Amazing spiderman 2 : 5/10

Dawn of the planet of the apes

De aktie was best ok maar teveel sentimentele shit. Lichtjes ontgoocheld na de hele goede eerste.

7/10

We're the Millers: 7.0 The Internship: 7.5   Beide luchtige en amusante films voor opt vliegtuig.

Sleeping Beauty, wat een draak van ne film. 0/10, al zijn de effects zodanig slecht dat het grappig wordt. De oude star wars films waren overtuigender.

Back
Bovenaan