Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Nee, leuke film. Mooie beeld! Ik miste jouw sub wel bij bepaalde stukkenNiet mis he![]()
Ge gaat toch niet beweren dat ze in Doel zo een grote hagedis tegen zijn gekomen in reactor4 en dat ze die daarom hebben moeten stilleggen....komaan zeg....
Ben verleden week nog op tihange2 geweest...ge weet wel die met de scheurtjes....ben toch nog niet dood,heb gene piet van een meter tachtig gekregen en geef nog geen licht in het donker.....
Hmm, ik weet het nog niet zo zeker, de eerste verschijnselen zijn er al. Je ziet al geen smileys meer in een postStijn,uwe microgolf geeft meer straling af dan hetgeen ik oploop in de reactor....ik ben daar veel veiliger dan thuis
Hmm, ik weet het nog niet zo zeker, de eerste verschijnselen zijn er al. Je ziet al geen smileys meer in een post![]()
Deze staat nog op men lijstje!The amazing spiderman 2
Wat een geluid, wat een geluid!
Film was ook goe, intro van electro was fenomenaal goe
8/10
Ongeveer evenveel dan een Alien in de Aliens films en hier klaagt niemand overDie kwam toch niet veel in beeld ? Hij had precies een klein cameo rolletje in z'n eigen film :mellow: