• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Echt, probleem met trakt is dat ik niet achter de komma kan raten. Normaal wilde ik die 9,5 geven maar dat gaat niet. ok dat vinde gij nog teveel. Wat ik absoluut niet begrijp is dat gij godzilla even hoog rate als de gemiddlede ep van got s4, da is volledig buiten proportie voor die flop van een film.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind eerlijk s4 v got een stuk minder dan de vorige hoor. Hoop dat het betert.

En ja 9,5/10 vr hobbit is vr mij ook volledig buiten proportie! Zelfs een 9 is dat.

Ik heb trouwens niet gezegd dat het niet goed is, ik zei dat ik het minder vind dan vorig seizoen, maar het is en blijft een topserie.

Woorden niet verdraaien aub.

NEe ben niet mee... Euh... Rolleyes

ik bedoelde da niet omda ge te dom zijt om te volgen ofzo maar omdat ge met enorme grote tussentijden kijkt. ook heb je de seizoenen maar éénmaal gekeken. De informatie komt in de serie zo snel, te snel, dat het onmogelijk is om gewoon alles te snappen op die manier, ben ik 100% zeker van. In de boeken word alles zo goed uitgelegd dat ik zelf ook enorm veel details gemist heb. Ik zou wel willen weten dan wat er dit seizoen dan slechter is voor u?

Moeilijk te verwoorden...

Ik zit nu aan afl 5

Tgaat me mss iets te traag.. Te "flat"

Opgelet, spoilers!

Dat die kleine doodging, wist ik ook al voordien, dat wa wel ok... Maar had niet het gevoel van, ow fuck...

En dat had ik wel meer in de vorige seizoenen...

Maar tkan nog komen he.

Guardians of the galaxy

7/10

Bwahh.. Mehhh...

Meer van verwacht

Film wou op momenten grappig zijn maar was het niet.

Ben dat niet gewend v marvel

Maleficent (2014)   8/10 aangename film!
Gisteren hier als familie en Disneyfilm ook gezien. De dochter geeft hier een 9/10 voor en ik voor de fun een 8/10.   De soundtrack zelf was ook de moeite, vooral de stemmen die mooi in het rond door de kamer fluisterden.

K'heb die voor vanavond voorzien
263a.png

Is het ene die je gaat/zou herbekijken? Anders ga ik voor 3d

Soit. Zal zelf eerst es beoordelen

The Fault In Our Stars (2014)

8/10

Aangename film over romantiek bij de minder gelukkigen onder ons !

Zeker eens checken!

Zonet Maleficent bekijken. Vriendin vond hem mooi, maar mijn ding ist niet echt. 7/10 voor de film.

The purge

ziekelijk idee dat mooi is uitgewerkt. Vond em erg goed in het genre 7,5/10

Back
Bovenaan