The Amazing Spiderman 8/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik vind het best jammer dat niet meer regisseurs films maken die gewoon een verhaal vertellen. De films van Wes Andersson zijn over het algemeen niet spannend, geen special effects, geen uitermate boeiend verhaal, maar gewoon zeer goed in verteld en zeer mooi in beeld gebracht. Je ziet ook aan de resem vaste acteurs dat zij dit ook gewoon leuk vinden.John Carlton zei:The grand Budapest hotel: 8/10 Heb genoten van het verhaal maar in het bijzonder de vertelling ervan
6,5? Howlybroodro0ster zei:Pacific Rim in IMAX 3D 6.5/10 Geen aanrader om 's avonds laat met vermoeide ogen naar te kijken. Tijdens de snelle actie stukken deed het soms wel eens zeer aan m'n ogen. De beelden waren wel enorm prachtig en scherp! Eentje om eens opnieuw te bekijken op groot scherm als de HT af is.
Voor beeld en geluid krijg hij zeker een 8 van mij. Kzeg het, als de HT af is bekijk ik hem zeker opnieuwSkank zei:6,5? Howly
Soit meningen verschillen. Deze in 3d op groot scherm is fenomenaal. Zowel beeld en geluid. Qua verhaal weet je dat je niet veel moet verwachten Ik zeg min 8/10
Ik vind je methode van waarderen soms wat vreemd. Als je op voorhand al weet dat iets aan een film minder zal zijn neem je het gewoon niet mee in de waardering. Zo krijgt elke film een hoge score. Op zich begrijp ik het wel hoor. Dat type film is tegenwoordig ook niet echt gemaakt om een verhaal te vertellen, maar eerder gewoon als waauw factor.Skank zei:6,5? Howly
Soit meningen verschillen. Deze in 3d op groot scherm is fenomenaal. Zowel beeld en geluid. Qua verhaal weet je dat je niet veel moet verwachten Ik zeg min 8/10
Dan stel ik wel een gemiddelde voor, anders krijgen we wel een heel lange lijst.Puttermansz zei:Kunnen we dan ook punten geven aan acteerprestaties of hoort dat bij beeld of verhaal?