• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Vanavond kijken we naar The Expendables 3. Ben benieuwd

TheExpendables-3.png

Laatst bewerkt door een moderator:
jvanhambelgium zei:
Mixed feelings met die "Edge Of Tomorrow" eigenlijk. Al die herhalingen begonnen me eigenlijk serieus te irriteren eigenlijk.

Wel wat leuke soundeffects, subs hebben nog es mogen werken, vooral in 1e minuut maar niet iets dat ze niet kunnen trekken eigenlijk hail Duidelijk geen film om veel over na te denken assaultrifle

6.5/10

Zo ongeveer ook mijn mening maar dan zonder de punten want ik geef geen. Vond het wel tof dat de drukgolven door de kamer rolden en dan die chrash van die heli in parijs ( vanachter naar voor) ,heel goed gedaan.

Under the Skin met Scarlett Johansson

Bijzonder vage film, bij een tweede kijkbeurt komt er misschien meer aan het licht maar zal die tweede kijkbeurt zal niet aan mij besteed zijn.

4/10

Stiibun zei:
Under the Skin met Scarlett Johansson

Bijzonder vage film, bij een tweede kijkbeurt komt er misschien meer aan het licht maar zal die tweede kijkbeurt zal niet aan mij besteed zijn.

4/10
Damn ik verwachtte nochtans veel vv deze...

Into The Storm (2014)

Verhaal 6/10 déjà-vu Twister audio: 9/10 sublieme sub momenten!

The Expendables 3. Jammer, dat ze uit de mix van nieuwe acteurs er hier niet meer uitgehaald hebben
2639.png
Verhaal was zeer dun en deel 3 uitgemolken.

Verhaal: 5/10 Beeld: 7/10 Audio: 7/10

Joske007 zei:
The Expendables 3. Jammer, dat ze uit de mix van nieuwe acteurs er hier niet meer uitgehaald hebben
2639.png
Verhaal was zeer dun en deel 3 uitgemolken.

Verhaal: 5/10 Beeld: 7/10 Audio: 7/10
Ik vond ze bij alle 3 erg mager lol Deel 3 begin ik zelfs niet aan.

Automata (2014)

7/10 Beetje déja-vu na I robot, maar niet slecht!

22 jump street , viel me echt goed mee. 7/10

Sabotage 6/10

V for vendetta : blijft enorm goed. 9/10

Purge anarchy : 6/10

The bone collector : goed filmke met denzel en angelina. 7/10

How to train your dragon 2 : goed maar had iets meer verwacht 7/10

Outlander (2008)

Vreemd, dat ik van deze verassend uit de hoek komende film nog niet eerder had gehoord. De mix tussen sciencefiction was hier prima geplaatst, ook het angstaanjagende monster (monster) kwam zeer goed in beeld en zag er echt niet fake uit.

Verhaal 9/10 Beeld 9/10 Audio 8/10

56214.jpg

Joske007 zei:
Outlander (2008)

Vreemd, dat ik van deze verassend uit de hoek komende film nog niet eerder had gehoord. De mix tussen sciencefiction was hier prima geplaatst, ook het angstaanjagende monster (monster) kwam zeer goed in beeld en zag er echt niet fake uit.

Verhaal 9/10 Beeld 9/10 Audio 8/10

56214.jpg

Wtf ken ik niet. Zo goed? Even opzoeken Die acteur rechts, is die niet uit spartacus?

Broken City: 6/10 Markske Wahlberg
1f44e.png

22 Jump street: 7/10 Bij sommige momenten echt goed gelachen. (lang geleden dat dat nog eens gebeurd is)

X-men days of future past: 8/10 Ik vond deze al stukken beter of zijn voorganger.

Klopte het verhaal historisch niet? (Kritiek die de film kreeg uit christelijke middens lol )

Back
Bovenaan