The Fault in our Stars 8/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
jvanhambelgium zei:Mixed feelings met die "Edge Of Tomorrow" eigenlijk. Al die herhalingen begonnen me eigenlijk serieus te irriteren eigenlijk.
Wel wat leuke soundeffects, subs hebben nog es mogen werken, vooral in 1e minuut maar niet iets dat ze niet kunnen trekken eigenlijk hail Duidelijk geen film om veel over na te denken assaultrifle
6.5/10
Damn ik verwachtte nochtans veel vv deze...Stiibun zei:Under the Skin met Scarlett Johansson
Bijzonder vage film, bij een tweede kijkbeurt komt er misschien meer aan het licht maar zal die tweede kijkbeurt zal niet aan mij besteed zijn.
4/10
Ik vond ze bij alle 3 erg mager lol Deel 3 begin ik zelfs niet aan.Joske007 zei:The Expendables 3. Jammer, dat ze uit de mix van nieuwe acteurs er hier niet meer uitgehaald hebbenVerhaal was zeer dun en deel 3 uitgemolken.
Verhaal: 5/10 Beeld: 7/10 Audio: 7/10
Joske007 zei:Outlander (2008)
Vreemd, dat ik van deze verassend uit de hoek komende film nog niet eerder had gehoord. De mix tussen sciencefiction was hier prima geplaatst, ook het angstaanjagende monster (monster) kwam zeer goed in beeld en zag er echt niet fake uit.
Verhaal 9/10 Beeld 9/10 Audio 8/10
Gebeurd wel meer dat scores en smaken verschillenSkank zei:Krijgt nochtans maar een 6 op imdb lol
Idem, voor mij ook een dikke 8/10.Puttermansz zei:Broken X-men days of future past: 8/10 Ik vond deze al stukken beter of zijn voorganger.