Puttermansz
Member
Niet echt nee!rho zei:Klopte het verhaal historisch niet? (Kritiek die de film kreeg uit christelijke middens lol )
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Niet echt nee!rho zei:Klopte het verhaal historisch niet? (Kritiek die de film kreeg uit christelijke middens lol )
Wat had je verwacht van een film die op een bijbels verhaal is gebaseerd? Slechtere, meer inconsistente story-lines kan je toch niet bedenken.Puttermansz zei:Niet echt nee!Maar het was gewoon een zeer rare film met weinig inhoud.
Ik had echt exact hetzelfde gevoel.Puttermansz zei:Niet echt nee!Maar het was gewoon een zeer rare film met weinig inhoud.
Zou maar een korte film zijn...sandervdw zei:Ik had echt exact hetzelfde gevoel.
Onlangs nog een leuk gesprek gehad over LOTR. Op een gegeven moment komt gandalf met die vogels opzetten. Waarom zetten ze Frodo niet gewoon onmiddelijk op zo'n vogel en vliegen ze naar die berg?
Mischien omwille van die vliegende dino'ssandervdw zei:Ik had echt exact hetzelfde gevoel.
Onlangs nog een leuk gesprek gehad over LOTR. Op een gegeven moment komt gandalf met die vogels opzetten. Waarom zetten ze Frodo niet gewoon onmiddelijk op zo'n vogel en vliegen ze naar die berg?
En hoe goed acteerd Mathew dat weer niet? Wat een topperjvanhambelgium zei:Dallas Buyers Club van 2013 met oa Matthew McConaughey ... Goede film!
Absoluut goede acteerprestaties ... Niet voor niets nen Oscar voor gekregen he.djaxx zei:En hoe goed acteerd Mathew dat weer niet? Wat een topper
Serieus? De moeite niet dus?Jake zei:Sin City: A Dame to Kill For 3/10 ZEER zwak vervolg ,uitgezet na 3/4 van de film
Ik heb hem ook bekeken maar zo slecht vond ik hem niet. Ok, niet zo goed als zijn voorganger maar ik vond hem wel leuk om naar te kijken.Skank zei:Serieus? De moeite niet dus?