• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

rho zei:
Klopte het verhaal historisch niet? (Kritiek die de film kreeg uit christelijke middens lol )
Niet echt nee!
1f606.png
Maar het was gewoon een zeer rare film met weinig inhoud.

Laatst bewerkt door een moderator:
Puttermansz zei:
Niet echt nee!
1f606.png
Wat had je verwacht van een film die op een bijbels verhaal is gebaseerd? Slechtere, meer inconsistente story-lines kan je toch niet bedenken.
1f609.png

Waarschijnlijk gaan ze daar ook weer op reclameren dat het historisch niet korrekt is. Als het verfilmd is zoals in het fabeltjes boek beschreven kunnen geschiedkundigen met die klacht komen (gegrond!). In het andere geval kunnen de christenen weer met die klacht komen. In beide gevallen interesseert me zo'n film maar bitter weinig. Ik wordt er altijd nogal ongemakkelijk van als ik besef dat er mensen zijn die geloven dat die zaken echt gebeurd zijn.

Puttermansz zei:
Niet echt nee!
1f606.png
Ik had echt exact hetzelfde gevoel.

Onlangs nog een leuk gesprek gehad over LOTR. Op een gegeven moment komt gandalf met die vogels opzetten. Waarom zetten ze Frodo niet gewoon onmiddelijk op zo'n vogel en vliegen ze naar die berg? :p

sandervdw zei:

Onlangs nog een leuk gesprek gehad over LOTR. Op een gegeven moment komt gandalf met die vogels opzetten. Waarom zetten ze Frodo niet gewoon onmiddelijk op zo'n vogel en vliegen ze naar die berg? :p
Zou maar een korte film zijn...

Sex Tape 5.5/10 Paar keer goed gelachen maar het had wel beter gekund.

sandervdw zei:

Mischien omwille van die vliegende dino's

Earth to echo 7/10

Met 2 vrienden gekeken en we vonden het allemaal een leuke film. Paar keer goed gelachen ook. Sommige CGI stukken waren wel niet zo goed, maar dat mocht de pret niet drukken. De sub ging serieus tekeer bij bepaalde stukken. Die heeft ook weer z'n werk geleverd.

Sin City: A Dame to Kill For 3/10 ZEER zwak vervolg ,uitgezet na 3/4 van de film
1f44e.png

jvanhambelgium zei:
Dallas Buyers Club van 2013 met oa Matthew McConaughey ... Goede film!
En hoe goed acteerd Mathew dat weer niet? Wat een topper

Ook reeds gezien, en volg Puttermansz, deze tweede Sin City was zeker niet zo goed als voorganger maar heb me er wel mee kunnen vermaken.

Into the storm.. Wat moe ik ervan denken? Ze hadden het zoveel beter kunnen maken, maar de film kwam gewoonweg niet opgang. Nothing beats twister!

The anomaly : bwa,viel nog mee wel soms verwarrend met die flasbacks maar ondanks dat ze het tempo,vrij hoog houden komt het niet echt op gang....

Back
Bovenaan