• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Interstellar - ge moet er het kopke wel bijhouden, maar toch wel 8/10 qua verhaal en de Zimmer zijne soundtrack is wel vet terug.

Voorst was Kinepolis Brussel een schande qua beeldkwaliteit, tijd om de lamp te swappen geloof ik
1f620.png
amateurs - altijd iets in dien cinema, ik snap het niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dawn Of The Planet Of The Apes (2014)

7/10 Niet slecht en goede sound, je ziet toch wel het verschil tussen de CGI-apen en de echte!

November Man (2014)

7/10

Hou van deze echte spionage thrillers zonder enige CGI aktie! Alles echt!

The flowers of war: 8/10

Goed verhaal, actie, spanning, en drama. Kortom een leuke film om met de vriendin te bekijken.
263a.png

Xenomorph zei:
November Man (2014)

7/10

Hou van deze echte spionage thrillers zonder enige CGI aktie! Alles echt!
Van mij krijgt hij een 8. Vond de film echt goed, zo mogen ze er meer maken, waar het verhaal centraal staat.

demon zei:
Van mij krijgt hij een 8. Vond de film echt goed, zo mogen ze er meer maken, waar het verhaal centraal staat.

Deze staat bij ons vanavond op het menu.

How to train your dragon 2 (2D versie) 7/10. Leuk vervolg van de eerste film, maar de eerste vond ik net iets beter.

A most wanted man

Beetje aan de saaie kant maar verhaal viel nog wel mee

6/10

skoebiedoe zei:
Niet denigrerend bedoelt...gij nijgt tenminste nog naar intelligente apen...niet zoals ge soms bezig ziet in de dierentuin.;)
Soms is het daar van, wie bekijkt wie nu
1f61c.png

Dawn of the planet of the apes: 5/10 - Zo 'gemaakt', kwatsch verhaaltje en zelfs de muziek van Michael Giacchino vond ik maar zus en zo
2639.png
Ter compensatie wou de vrouw Magic Mike zien - tjah...euhm, bwa, 6/10
1f44d.png
1f62d.png
En daar bovenop ook nog If I stay... ben maar gaan slapen dan, hoewel Chloë Grace Moretz met een Cello en de muziek van Van Beethoven in de hand/vingers wel interesssant leek te zijn kon ze mij niet echt blijven boeien... The November man - Pierce Brosnan heeft precies ook z'n beste tijd gehad, kwam zou houterig/gedateerd over, gelukkig kon Kurylenko daar wat beweging inbrengen: 6/10

Amazing Spider-Man: 6/10 - was best oké, maar was de tweede keer dat ik hem keek en eerste keer vond ik het toch beter. Amazing Spider-Man 2: 7/10 - beter, maar lang opgang komen en dan de actie zeer snel na elkaar. Het einde stak mij ook wat tegen, maar goed dat zal voor de derde film zijn ;-).

Ik krijg wel de indruk dat ik persoonlijk de vorige reeks van spiderman beter vond, ook qua acteurs.

luckske zei:
Amazing Spider-Man: 6/10 - was best oké, maar was de tweede keer dat ik hem keek en eerste keer vond ik het toch beter. Amazing Spider-Man 2: 7/10 - beter, maar lang opgang komen en dan de actie zeer snel na elkaar. Het einde stak mij ook wat tegen, maar goed dat zal voor de derde film zijn ;-).

Ik krijg wel de indruk dat ik persoonlijk de vorige reeks van spiderman beter vond, ook qua acteurs.
Ik heb dezelfde indruk. In de vorige reeks kwam Tobey Maguire over als een bescheiden jongen (volgens mij ook hoe de strip het vertelt?). Terwijl die nieuwe eerder als show-off overkomt.

sandervdw zei:
Ik heb dezelfde indruk. In de vorige reeks kwam Tobey Maguire over als een bescheiden jongen (volgens mij ook hoe de strip het vertelt?). Terwijl die nieuwe eerder als show-off overkomt.
I agree, vond de vorige reeks ook beter (passen). Maguire en Dunst vond ik een leuke combinatie! - het broekventgehalte van Garfield is wat té vinnek... een beetje zoals Routh in Superman Returns - *yuk*, dan was Tudorman Cavill een veel betere/stoerdere casting als opvolging voor de onfortuinlijke Reeve.

ToothLess zei:
Dawn of the planet of the apes: 5/10 - Zo 'gemaakt', kwatsch verhaaltje en zelfs de muziek van Michael Giacchino vond ik maar zus en zo
2639.png
Ter compensatie wou de vrouw Magic Mike zien - tjah...euhm, bwa, 6/10
1f44d.png
1f62d.png
En daar bovenop ook nog If I stay... ben maar gaan slapen dan, hoewel Chloë Grace Moretz met een Cello en de muziek van Van Beethoven in de hand/vingers wel interesssant leek te zijn kon ze mij niet echt blijven boeien... The November man - Pierce Brosnan heeft precies ook z'n beste tijd gehad, kwam zou houterig/gedateerd over, gelukkig kon Kurylenko daar wat beweging inbrengen: 6/10
Magic mike beter dan planet of the apes 2? You must be joking....

Skank zei:
Magic mike beter dan planet of the apes 2? You must be joking....
Neen, de joke is Magic Mike vergelijken met Planet of the Apes 2 en dan zeggen dat de ene beter is dan de andere. Appelen en peren, ken je dat verhaal?

Back
Bovenaan