• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

guardians of the galaxy, 8.5/10! Vond het echt een geweldige film!
1f606.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren Dawn of the planet of the apes gezien. Vond het wel een leuke film, zelfs 1 vd betere in zijn genre van de afgelopen jaren.

sandervdw zei:
Gisteren Dawn of the planet of the apes gezien. Vond het wel een leuke film, zelfs 1 vd betere in zijn genre van de afgelopen jaren.

Ik wil ze ook graag zien, maar ik wacht tot de HT af is om ze te bekijken. Voorlopig kijk ik alleen maar matige films zodat ik de goeie kan sparen om te bekijken in de HT :p

In jouw situatie zou ik dat ook doen, voor mij zou dit willen zeggen dat ik nog minimum 2 jaar enkel matige films kan zien
1f61b.png
"Gelukkig" is het aantal matige films veel groter dan het aantal goeie
1f61b.png

Guardians of galaxy 7/10 Tweede kijkbeurt was al iets matiger. Jammer

Guardians Of The Galaxy, 7.5/10

Alhoewel ik zeker geen Marvel fan ben kon deze film me wel bekoren. Bij momenten zat ik te denken : is deze film nu een parodie op SF films of gewoon een komedie... Sterkte van deze film vond ik dat ze zichzelf en al die Superhero toestanden niet al te serieus namen. Goeie actie en veel humor = goeie popcorn flick.

Neighbors 6/10 Leuk om met maten te kijken, maar alleen zou ik er niet naar kijken.

Lucy : 7/10 Degelijke film ,enkel mag Morgan Freeman nu wel echt op z'n pensioen gaan, die speelt al jaren dezelfde rol en ziet er meer en meer uit zoals N Mandela thinking

Skank zei:
Wow jij kijkt vroeg film
1f609.png
Gisteren bekeken.... Niks gehoord ivm die soundbar. Het was eigenlijk advies dat ik gaf aan die verkoper ,hou die Sonos en smijt je Bose brol buiten. this

Guardians of the galaxy

Viel reuze mee en echt genot voor de Ht Mooi verdiende 8/0

Back
Bovenaan