• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Ik lust ook spruiten.

The maze runner Voldeed niet aan de verwachtingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Spruiten zijn super lekker, ook als je ze tussen je aardappelen plet met wat jus van je vlees!

Dit weekend enkele films bekeken

Guardians of the galaxy: 7,5/10 Leuke figuren, goede soundtrack maar het einde vond ik nogal zwak.

Predestination: 7/10 In het begin eindeloze gesprekken die me begonnen te vervelen maar toch origineel en bizaar verhaal.

The Butler: 6,5/10 Keuze van de vriendin, sommige acteurs onder niveau in deze film. ( bv Oprah Winfrey)

Maze Runner, viel mee... Inderdaad een beetje ver gezocht qua verhaal, maar uiteindelijk kijkt het grote publiek naar zo'n films voor de special effects en geluidseffecten, en die zijn wel goed... Ik heb wel "Last" met die jonge acteurs uit hun eerste grote rol te denken (Game of Thrones, die draak uit Narnia, ...)

Vandaag De Maze Runner</strong> gezien, wou eigenlijk vooral de 7.1 track een horen
263a.png

Verhaal = 6,5/10 Beelden = 7/10 Audiospoor 7.1 = 9/10 (de 7.1 track was zeer goed
1f44d.png
Guardians of the Galaxy Verhaal: 7/10 Beelden: 7/10 Audiospoor 5.1: = 8/10

<strong>Lucy 7/10
Verhaal = 7/10 Beelden = 8/10 Audiospoor = 8/10

Maze Runner 6.5 /10 Niks speciaals ,wat ver gezocht maar kzal toch deel 2 bekijken volgend jaar

Heb die ook niet zo lang geleden nog gezien, blijven inderdaad erg goed! Straf dat die film al bijna 15 jaar oud is ondertussen!

Gisteren:

The Other Guys: 5/10 - kon mij echt niet bekoren.

The Green Latern: 6/10 - Zeker geen hoogvlieger. Het geluid was best wel goed op momenten, zeker wanneer dat geel hoofd sprak: geluid kwam denk ik uit alle front speakers wat voor een indrukwekkend stage zorgde.

Hercules 2014: 6.5/10. Hij was leuk, maar totaal niet wat je verwacht van een film met deze naam :p

Joske007 zei:
Vandaag De Maze Runner</strong> gezien, wou eigenlijk vooral de 7.1 track een horen
263a.png

Verhaal = 6,5/10 Beelden = 7/10 Audiospoor 7.1 = 9/10 (de 7.1 track was zeer goed
1f44d.png
Guardians of the Galaxy Verhaal: 7/10 Beelden: 7/10 Audiospoor 5.1: = 8/10

<strong>Lucy 7/10
Verhaal = 7/10 Beelden = 8/10 Audiospoor = 8/10
Joske, ik veronderstel dat dit (mkv)downloads zijn? Het is wel leuk dat je beeld en audio vermeldt, maar vind dat toch een beetje een vertekend beeld geven als men niet weet wat de inhoud van de container precies is. Kan je dat ook precieser vermelden?

Niets boven het uiteindelijke bd schijfje
1f606.png

ToothLess zei:
Joske, ik veronderstel dat dit (mkv)downloads zijn? Het is wel leuk dat je beeld en audio vermeldt, maar vind dat toch een beetje een vertekend beeld geven als men niet weet wat de inhoud van de container precies is. Kan je dat ook precieser vermelden?

1f606.png
DAT IS ILLEGAAL!
1f61b.png
Ik vermoed dat de meeste mensen hier de iets kwalitatievere rips te zijn.

ToothLess zei:

1f606.png
Allen in het legale mt2s-formaat
263a.png

Sin city 1 (bestaat voor 1/4e uit aftiteling) >:( sin city 2

Vind het visueel heel mooi gedaan met dat zwart wit en het werken met highlights en schaduw om voorbeeld aandacht op de ogen te brengen.

Skank zei:
Pinguins of madagascar 6/10
Naar verwachting of niet? Ik ben wel benieuwd naar deze film, niet om in de bios te zien, maar vond Madagascar toch meestal wel grappig.

luckske zei:
Naar verwachting of niet? Ik ben wel benieuwd naar deze film, niet om in de bios te zien, maar vond Madagascar toch meestal wel grappig.
Slechter dan verwacht

Zeer aangenaam verrast door Hercules. Amusant verhaal (onverwacht), en de rest zat ook wel OK. Enkel de passages die overduidelijk voor 3D bedoeld zijn, storen mij.

The hobbit 1 8/10

In 3D op de HW55 met een 2.1 setje. Wat een prachtige beelden! Wou deze pas herbekijken als de HT af is, maar omdat we dit weekend de nieuwe gaan kijken (verrassing van m'n vriendin), wil ik deze week toch een rewatch doen van beide films.

Ik zal de extended versions dan in HT kijken als ie af is.

Back
Bovenaan