• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

broodro0ster zei:
The hobbit 1 8/10

In 3D op de HW55 met een 2.1 setje. Wat een prachtige beelden! Wou deze pas herbekijken als de HT af is, maar omdat we dit weekend de nieuwe gaan kijken (verrassing van m'n vriendin), wil ik deze week toch een rewatch doen van beide films.

Ik zal de extended versions dan in HT kijken als ie af is.
Strak plan!

Laatst bewerkt door een moderator:
djaxx zei:
Gevolgd door de extended versions van LOTR uiteraard
1f604.png

Bijna 3 weken verlof (2x een dag gaan werken in die 3 weken). 5 dagen London en voor de rest veel werken in de HT int verlof. Hopelijk gaat er nog tijd overschieten om film te kijken
1f60e.png

Baraka 8/10 Beeldkwaliteit van deze is uitstekend. Vergeleken met veel hedendaagse films een pak beter, en dan is dit een film uit 1992

Timescapes 9/10 Pfff. If only I had a 4K projector... dan kon ik deze in zn ware glorie afspelen. geluid is super

mysteryliner zei:
Baraka 8/10 Beeldkwaliteit van deze is uitstekend. Vergeleken met veel hedendaagse films een pak beter, en dan is dit een film uit 1992
De blu-ray vermoed ik ?

Er staat op de BD een boeiende extra over het productie proces.

Werd geschoten op 65 mm en origineel materiaal werd in 2007 opnieuw ingescand op 8K ! Vandaar de uitstekende beeldkwaliteit.

Samsara reeds gezien ? Ook van Ron Fricke degene aan het roer van Baraka.

TMNT: 5/10 Kinderachtig en te commercieel. Film zit ook vol met verdoken reclames. Bedankt Nickelodeon!

The Hobbit: Battle of Five Armies: 7,5/10 - Prachtige beelden en goed geluid. Verhaal niet de beste van de drie!

Stiibun zei:
De blu-ray vermoed ik ? Er staat op de BD een boeiende extra over het productie proces. Werd geschoten op 65 mm en origineel materiaal werd in 2007 opnieuw ingescand op 8K ! Vandaar de uitstekende beeldkwaliteit. Samsara reeds gezien ? Ook van Ron Fricke degene aan het roer van Baraka.
Momenteel een .mkv. BD bestel ik opnieuw. de BD heb ik uitgeleend aan iemand en nooit meer terug gezien. Extra's heb ik helaas geen backup van gemaakt.

Productie proces zou me ook interesseren, zelf ben ik ook veel met fotografie en timelapse bezig geweest. Samsara nog niet, misschien eens kijken naar een duo pack.

Misschien is visitors iets voor u. Zou in hehetzelfde genre zijn

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">http://youtu.be/WJF2neV2GS0</woltlab-metacode> Reggio bracht in het verleden ook qatsi trilogy films Koyaanisqatsi, Powaqqatsi, and Naqoyqatsi uit. Maar die zijn dan weer net ietsje anders

The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)

Gewoonweg super mee vermaakt weer!

djaxx zei:
The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)

Gewoonweg super mee vermaakt weer!
Heb em gisteren ook bekeken. Ik heb me ook prima mee vermaakt! Morgen nr 3.

Vond hem echt weer goed. Beetje anders dan ik verwacht had wel maar vond het een waardige afsluiter van de trilogy.

The other woman. 4,5/10 Leslie Mann haar gezaag begint heeeeeeel vlug te irriteren! En Cameron Diaz komt ook oud over mede door haar manier van doen in films als deze en vb bad teacher vergeleken met meer een "sweetheart" rol zoals vb. In There's something about Marry, of Knight and Day

The maze runner

Filmpje is mij prima bevallen, leuk voor de ht.

The Equalizer (2014)</strong>

7,5/10

<strong>Goede actie film!

Back
Bovenaan