Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Te druk, teveel gaande en te snel. Pacific rim in 3d rocks gewoon, erg goed. En die is zelfs niet native!skoebiedoe zei:En waarom niet? Heb hem nu ook in 2D gezien en in 3D is er toch net dat ietsje meer diepte.....spectaculair hoeft het voor mij niet te zijn...eerder subtiel.
Dan moet je hem zeker eens in 3D bekijken...zelfs in de final battlescene blijft het overzichtelijk en goed.Skank zei:Te druk, teveel gaande en te snel. Pacific rim in 3d rocks gewoon, erg goed. En die is zelfs niet native!
Dan hedde gij zeker ne bangelijke projectorskoebiedoe zei:alléé op mijne projector toch maar das dan ook gene sony.
Hier bleef ook alles goed zichtbaar.skoebiedoe zei:Dan moet je hem zeker eens in 3D bekijken...zelfs in de final battlescene blijft het overzichtelijk en goed.(alléé op mijne projector toch maar das dan ook gene sony. )
skoebiedoe zei:Dan moet je hem zeker eens in 3D bekijken...zelfs in de final battlescene blijft het overzichtelijk en goed.(alléé op mijne projector toch maar das dan ook gene sony. )
you bet! de atmos setup is toch wel een meerwaarde ookbroodro0ster zei:Transformers 3 in 3D
Kwa beeld en geluid toch wel een pareltje. Ik heb me goed vermaakt met deze popcorn film.
niet braaf genoeg geweest? De Sint en Kerstman u vergeten?broodro0ster zei:Het was de 3e. De 4e is met atmos soundtrack, maar ik geen top speakers