• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

<tbody> </tbody>
6/10 - 2 of 3 keer in slaap gevallen
263a.png
7/10 - eindelijk nog es een leuke met Denzel! 6,5/10 - Bale is een goeie Mozes, wil'm nog es zien op BD

Laatst bewerkt door een moderator:
Neighbors

Eindelijk nog is een komedie waar ik af en toe is mee kon lachen. Let op, zat veel flauwe shit in ook maar paar keer echt goed gelachen ook. 6/10

In to the storm : infeite gewoon een rampenfilmpke met een love story,verhaal op zich is dus niet echt vet te noemen, er gebeurt wel veel op het scherm maar dat maakt het ook totaal ongeloofwaardig ! Geliud was echter prima in orde, zeker als de superorkaan overtrekt.....veel surround en veel subgeweld.
1f609.png

Pacific rim in 3D : soit film op zich wordt er niet beter of slechter op,gewoon een amerikaans superhelden verhaaltje met een happy end....geluid was redelijk goed te noemen en de 3D werd ook eerder gebruikt als extra diepte en viel op zich best nog mee....

Transformers 3 in 3D

Kwa beeld en geluid toch wel een pareltje. Ik heb me goed vermaakt met deze popcorn film.

skoebiedoe zei:
En waarom niet? Heb hem nu ook in 2D gezien en in 3D is er toch net dat ietsje meer diepte.....spectaculair hoeft het voor mij niet te zijn...eerder subtiel.
Te druk, teveel gaande en te snel. Pacific rim in 3d rocks gewoon, erg goed. En die is zelfs niet native!

Helaas nog geen mooie database van goed gescoorde 3D-films van 2014 gevonden, wel een totaaloverzicht.

Skank zei:
Te druk, teveel gaande en te snel. Pacific rim in 3d rocks gewoon, erg goed. En die is zelfs niet native!
Dan moet je hem zeker eens in 3D bekijken...zelfs in de final battlescene blijft het overzichtelijk en goed.
1f609.png
(alléé op mijne projector toch maar das dan ook gene sony. :p )

skoebiedoe zei:
Dan moet je hem zeker eens in 3D bekijken...zelfs in de final battlescene blijft het overzichtelijk en goed.
1f609.png
Hier bleef ook alles goed zichtbaar.

skoebiedoe zei:
1f609.png

Ohmy... Van waar ben jij terug? (Das net zo'n reactie lol)

broodro0ster zei:
Transformers 3 in 3D

Kwa beeld en geluid toch wel een pareltje. Ik heb me goed vermaakt met deze popcorn film.
you bet! de atmos setup is toch wel een meerwaarde ook

Het was de 3e. De 4e is met atmos soundtrack, maar ik geen top speakers :p

Sammy 3D : beeld en geluid waren net zoals in de 2D versie goed te noemen. Zolang de 3D gebruikt werd om diepte te creeren was het beeld echt goed en zat er dus echt veel diepte in .De schildpadjes vlogen hier door de lucht maar tijdens die rif scene met de zeepaardjes werd het soms net iets teveel en had ik last om te focussen op het beeld .( heb een paar keer moeten wegkijken dan) . Ook was dit de eerste film waar ik regelmatig last had van een beetje ghosting ( of is het crosstalk, kan je wel wegkrijgen door bijregelen op de projector dus niet zo erg.
1f609.png
) Het geluid was goed te noemen .

Guns n' roses,appetite for democracy 3D : soit,ga daar heel kort over kunnen zijn omdat ik hem niet heb uitgekeken....de show begon goed tot de zanger op het podium kwam en begon te zingen....we zullen het maar vergane glorie noemen.( wel ergens spijtig want de rest had er wel zin in blijkbaar ) Nu het beeld was goed en scherp en er zat goed wat diepte in . Is de 3D nu een meerwaarde....niet echt ( of je moet enkel interesse hebben in de danseresjes die zich in alle vormen rond een paal liggen te draaien. Spijtig genoeg waren ze er niet altijd want anders had ik,hem mischien wel uitgekeken.
1f609.png
)

Hobbit3: Leuk, maar had meer van de veldslagen verwacht
1f604.png

7.5/10

broodro0ster zei:
Het was de 3e. De 4e is met atmos soundtrack, maar ik geen top speakers :p
niet braaf genoeg geweest? De Sint en Kerstman u vergeten?
1f44e.png

Back
Bovenaan