• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ToothLess zei:
niet braaf genoeg geweest? De Sint en Kerstman u vergeten?
1f44e.png
De kerstman heeft een Sony HW55 gebracht en nieuwe speakers + receiver. Helaas geen atmos speakers
2639.png

Laatst bewerkt door een moderator:
broodro0ster zei:
De kerstman heeft een Sony HW55 gebracht en nieuwe speakers + receiver. Helaas geen atmos speakers
2639.png
Dus voila, niet braaf genoeg geweest
1f609.png
Da's écht om u te kloten
1f606.png

Tsssssk :p Liever een goeie 5.1 in de HT als atmos en een slechte 5.1 in de woonkamer.

Atmos zal er wel nog een keer van komen, maar eerst maar wat sparen... Of wil iemand sponsoren?
1f606.png

Ik ben ook nog steeds op zoek nr sponsors. Waar is onze forum sponsor trouwens?

Gone Girl:</strong> Goeie film met verrassende wendingen. Al moet je wel 180 minuten op Ben Affleck zijn bakkes kijken: 8,5/10

<strong>The Drop:
Ik was geen fan van Rundskop en deze heeft me jammer genoeg ook niet kunnen bekoren: 6/10

Hugo (3D): 9/10 Prachtige film. Wat een mooie beelden! In 3D hier en daar ghosting,maar weet niet of het aan de Sony lag of de bron. zeer mooie dieptewerking en ditto kleuren! Ook qua geluid was het prima in orde, mooie 7.1 track.

Verhaal was ook meeslepend en heeft mij van begin tot einde geboeid en als film/cinema liefhebber zeer interessant

Frozen in 3D 7/10 </strong>Verzoekje van de vriendin. Niet echt mijn genre, maar wel mooi gemaakt!

<strong>Star Wars episode 1 7/10
Het is zeer lang geleden dat ik de Star wars films nog gezien heb. Helaas vond ik hem minder goed als hoe ik hem me herinnerde
2639.png

Mijn 1ste volledig uitgekeken film in 3D</strong>: <strong>World War Z een dikke 8/10
263a.png

Exodus 7/10

Diegene die veel actie verwachten, zoals de trailer laat uitschijnen, zijn er aan voor de moeite. Het is en blijft de verfilming van een Bijbelverhaal.

Iets in de stijl van Cleopatra ? Bombastisch met veel grandeur.....

Mijn 1ste volledig uitgekeken film in 3D: <strong>World War Z [/b]een dikke 8/10
263a.png
World war z ook prima mee vermaakt. Is de 3d goed?

<woltlab-quote data-author="sam"] Exodus 7/10

Diegene die veel actie verwachten, zoals de trailer laat uitschijnen, zijn er aan voor de moeite. Het is en blijft de verfilming van een Bijbelverhaal. [/QUOTE]
Volgende week gaan zien

skoebiedoe zei:
Iets in de stijl van Cleopatra ? Bombastisch met veel grandeur.....

Hmmm lang geleden dat ik Cleopatra gezien heb, waardoor ik moeilijk kan vergelijken. De decors zijn groots bij momenten maar kunnen niet vergeleken worden met die van een Cleopatra of Ben Hur. Het voelt minder waw aan omwille van het besef van het gebruik van cgi. Desondanks vond ik het toch een vermakelijke film.

Zonet The Equalizer gezien. Altijd al fan geweest van Denzel en deze film bevestigt dat nog maar eens. Toch alweer ff geleden dat ik nog zo'n goeie thriller gezien heb! 8/10

@Skank Heb de film niet vergeleken met de 2D versie, maar als 3D film scoorde deze voor mij alvast zeker niet slecht.

Word War Z 7/10

Hugo in 3D 8.5/10 Zeer mooie beelden en leuk verhaal. Ik vond het echt een leuke film.

Omdat ik zoveel goeds las, dat Hugo in 3D de moeite waard is om te zien, had ik deze intussen hier ook maar eens binnen gehaald. Ben zeer benieuwd naar het 3D gebeuren
263a.png

Joske007 zei:
Omdat ik zoveel goeds las, dat Hugo in 3D de moeite waard is om te zien, had ik deze intussen hier ook maar eens binnen gehaald. Ben zeer benieuwd naar het 3D gebeuren
263a.png
Zeker de moeite! Ik vond het persoonlijk een van de betere films die ik in de laatste maanden gezien heb.

Doel je dan vooral op 3D of de gehele films inclusief verhaal?

Back
Bovenaan