De kerstman heeft een Sony HW55 gebracht en nieuwe speakers + receiver. Helaas geen atmos speakersToothLess zei:niet braaf genoeg geweest? De Sint en Kerstman u vergeten?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De kerstman heeft een Sony HW55 gebracht en nieuwe speakers + receiver. Helaas geen atmos speakersToothLess zei:niet braaf genoeg geweest? De Sint en Kerstman u vergeten?
Dus voila, niet braaf genoeg geweestbroodro0ster zei:De kerstman heeft een Sony HW55 gebracht en nieuwe speakers + receiver. Helaas geen atmos speakers
Normaal voorzien voor begin 2015, toch hmmSkank zei:Ik ben ook nog steeds op zoek nr sponsors. Waar is onze forum sponsor trouwens?
World war z ook prima mee vermaakt. Is de 3d goed?Mijn 1ste volledig uitgekeken film in 3D: <strong>World War Z [/b]een dikke 8/10
skoebiedoe zei:Iets in de stijl van Cleopatra ? Bombastisch met veel grandeur.....
Zeker de moeite! Ik vond het persoonlijk een van de betere films die ik in de laatste maanden gezien heb.Joske007 zei:Omdat ik zoveel goeds las, dat Hugo in 3D de moeite waard is om te zien, had ik deze intussen hier ook maar eens binnen gehaald. Ben zeer benieuwd naar het 3D gebeuren