• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The Hobbit: The battle of the five armies in Kinepolis Brugge (HFR 3D versie)

Ik heb er mij prima mee vermaakt, maar de eerste blijf ik persoonlijk de beste vinden.

Het bezoek aan Kinepolis vond ik dan weer teleurstellend.
  • In die 3D brillen ligt een film, maar door het vele poetsen van die brillen was die film grotendeels afgebladerd met hier en daar nog wat restjes. Zeer irritant, want dat zijn echt vlekken die je ziet tijdens het tijdens.
  • LFE is 0,0 in Kinepolis
  • HFR 3D is smooth, maar je hebt nog steeds last van judder bij snelle pans en sommige snelle actie beelden. Mijn HW55 doet daar niet voor onder met een normale BD 3D disk en motion flow enabled.
Zo zie je maar dat je thuis eigenlijk dik verwend wordt in uw eigen home cinema!

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren en vandaag onverwachts alleen thuis met vrouwke, die had zin in filmpje, dus even snel stijnopolis 1,0 terug actief gemaakt!

tstaat wel niet ordentelijk lol

rise of the planet apes gekeken damn vette sound , was terug ferm onder de indruk van de sub! toch een verschil met die pb2000 alleen de film zelf, jammer man, had er meer van verwacht! haalt voor mij niet het niveau van deel 1

al bijal een 7,5/10

vanadvond T4

broodro0ster zei:
The Hobbit: The battle of the five armies in Kinepolis Brugge (HFR 3D versie)

Ik heb er mij prima mee vermaakt, maar de eerste blijf ik persoonlijk de beste vinden.

Het bezoek aan Kinepolis vond ik dan weer teleurstellend.
  • In die 3D brillen ligt een film, maar door het vele poetsen van die brillen was die film grotendeels afgebladerd met hier en daar nog wat restjes. Zeer irritant, want dat zijn echt vlekken die je ziet tijdens het tijdens.
  • LFE is 0,0 in Kinepolis
  • HFR 3D is smooth, maar je hebt nog steeds last van judder bij snelle pans en sommige snelle actie beelden. Mijn HW55 doet daar niet voor onder met een normale BD 3D disk en motion flow enabled.
Zo zie je maar dat je thuis eigenlijk dik verwend wordt in uw eigen home cinema!
Ben echt blij dat ik in 2d gekeken heb, dat geluid in antwerpen zaal 8 was echt wel erg goed. 3d zal nooit mijn ding worden. Vind da eerder iet vo animatiefilms en daar mag het bij blijven!

1 en 2 heb ik in 2D gezien in de bioscoop. De 3D ticketjes heb ik al verrassing van m'n vriendin cadeau gekregen. Ik vind 3D wel leuk als het goed gedaan is, maar voor The Hobbit vind ik het overbodig.

Xenomorph zei:
The Equalizer (2014)</strong>

7,5/10

<strong>Goede actie film!
Heb hem ook gezien gehad! Vond het een zeer goede film, zo mogen er wel meer komen
1f609.png

T4 3d Waanzinnig geluid But thats it Zwakste vd 4 Een 7/10

Nope Het was zalig! Enorm tevreden van mn sub Zou zelfs de nieuwe krabpaal willen (13 inch versie)

Eliza Graves 7/10

De surround en backspeakers werden hier wel van het nodige kabaal voorzien. Heb voor het eerst luchtverplaatsing uit de baspoorten van de surrounds gevoeld! Dacht even dat het hier om 4D ging en dat was wel even schrikken monster

7564043.6.jpg

300 - Rise of an Empire eindelijk eens gezien. Film 6/10 maar Eva Green maakte veel goed vain

Xenomorph zei:
The Equalizer (2014) 7,5/10 Goede actie film!
Deze film ook net gezien en inderdaad een zeer goede actiefilm
1f44d.png
8/10 Lang geleden dat ik Denzel Washington nog eens aan het werk zag.

Guardians off the galaxy 3D : film op zich viel best goed mee,beetje humor,beetje overdrijven....iets in de aard van firefly.. Enkel het verspringen van beeldformaat werkt soms wel een beetje storend . Het geluid was goed te noemen en de muziek paste gewoon wel in het geheel.

Nu de 3D belevenis op zich was nog best doenbaar bij deze film,veel werd gewoon gebruikt om extra diepte te krijgen en soms zo af en toe vliegt er wel eens iets door de kamer. Wat ik wel een beetje opmerkte is dat je soms wel wat kwaliteitsverlies hebt in uw beeld,alles is wat donkerder( algemeen geweten) maar soms ook zo een beetje flauwer . Ik heb deze nu wel gezien met de panasonic blu ray speler en ga deze dus ook eens bekijken op mijne Ud maar dan gewoon in 2D en dan eens vergelijken of 3D nu echt iets toevoegt hier.;)

Ik heb hem zonet gezien, ook in 3D.

Wat een prachtig plaatje zet de HW55 toch neer
1f60d.png
Zelfs in 3D is het zeer contrastvol. 3D gaf wat extra diepte maar dat was ook. Niet echt spectaculair te noemen.

Skank zei:
Das nu een film dat ik net niet in 3d zou zien..
En waarom niet? Heb hem nu ook in 2D gezien en in 3D is er toch net dat ietsje meer diepte.....spectaculair hoeft het voor mij niet te zijn...eerder subtiel.

Back
Bovenaan