De gehele film inclusief het verhaal. Maar 3D vond ik ook erg goed, het voegt zeker iets toe bij deze film.Joske007 zei:Doel je dan vooral op 3D of de gehele films inclusief verhaal?
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
De gehele film inclusief het verhaal. Maar 3D vond ik ook erg goed, het voegt zeker iets toe bij deze film.Joske007 zei:Doel je dan vooral op 3D of de gehele films inclusief verhaal?
Ook bekeken dit weekend: 8/10 is een terechte score!broodro0ster zei:The Equalizer: een dikke 8!
Heb hem ook net gezien,vondt het echt de minste goeie van de drie. Actie genoeg,verhaal hoeft voor mij niet echt bij dit soort films maar dit is meer een B-film.luckske zei:The Expendables 3 Extended - 5/10
Slecht. Het verhaal: oké, ik verwachtte er niet meer van - hier en daar precies toch iets overgeslagen, ma soit. Maar anno 2014 kunnen de hoeveelheid foutjes en dit niveau van CGI écht niet meer! Op momenten zo ongelofelijk fake dat het mij uit de film trok en ook foutjes als paden die al bewandeld waren, sync fouten op de achtergrond,...
Aan de andere kant, was de audio een zeer mooie Dolby Atmos mix! Duidelijk gebruik gemaakt van het potentieel van de hoogte kanalen en als Dolby Atmos test (voorlopig) wel aan te raden.
Doen ze toch altijd?Skank zei:Trailer geeft je een verkeerd beeld
Hummmm dat doet me vermoeden dat er wel eens een Directors Cut inzit voor deze als hij op Blu-ray uitkomt.Skank zei:Exodus gods and kings 7/10
Wel enkele prachtige shots, maar de eerste helft vd film ging te traag, de tweede te snel Je merkt dat er duidelijk geknipt geweest is.