Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Aiai Schijnbaar gaat die deel uitmaken van een complete franchise... Zoals met the avengers.Jake zei:Dracula untold ;dracula als super hero,tis eens iets anders
6/10
Zat met hetzelfde gevoel, voelde allemaal wa geforceerd aan.broodro0ster zei:Dawn of the planet of the apes 7/10 Niet dat hij slecht was, maar ik had er meer van verwacht.
Apen die met automatische machinegeweren perfect kunnen mikken vanop een paard in volle gallop. Ik had zo iets van:djaxx zei:Zat met hetzelfde gevoel, voelde allemaal wa geforceerd aan.
Tron legacy in 3d is waanzinnig. Zowel qua beeld als sound. 3d is goed!broodro0ster zei:Tron: Legacy in 3D op -5dB8.5/10
De soundtrack is echt heerlijk van deze film. Normaal gezien speel ik zo hard niet, maar bij deze film mag dat wel3e keer dat ik hem zie, maar de eerste keer in 3D. De 3D was helemaal niet te donker zoals ik verwachte. En the grid zag er awesome uit in 3D. Bij de disc battle in het begin zag in m'n kameraad opeens wegduiken omdat er een disc uit het scherm kwam en recht naar je toe vloog. Leuke (3D) gimmick!