skoebiedoe
Well-Known Member
Robocop na lang twijfelen toch maar eens bekeken via prime...soit het sap was de kool niet waard..laten we het daar maar bij houden.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Was inderdaad het kijken niet waarddemon zei:Dracula Untold: 6.5/10
Herkijkbeurt waard of niet?broodro0ster zei:John Wick 7.5/10 Een zat een heerlijke scene in waar er goed doorgeknald werd op goeie muziek misslelauncherVerder een hele leuke popcorn actiefilm!
Na 20 minuten te hebben volgehouden, deze film "Boyhood" toch maar afgezetdjaxx zei:Boyhood Eens wat anders maar zeker vermakelijk!
Hij komt highly recommended!broodro0ster zei:Als ik een Atmos opstelling heb. Want deze BD release is met Atmos soundtrack!
ik begrijp dat dit zeker niet iedereen zen ding is maar na 20 minuten kan je deze film echt niet beoordelen. Word idd traag opgebouwd en het is geen flitsend verhaal maar wel heel mooi opgebouwd en gebracht.Joske007 zei:Na 20 minuten te hebben volgehouden, deze film "Boyhood" toch maar afgezet
Hercules 4/10 A Walk Among the Tombstones 6/10
Heb die vroeger ook gezien en ik weet dat die mij toen ook aangenaam verrast had. Moet hem maar eens herbekijkendjaxx zei:Prince of persia: sands of time
Deze blijkbaar vroeger geskipt en nu dan toch maar eens de blu ray bekeken. Is me erg goed meegevallen, wist te boeien van begin tot einde. Beeld en geluid waren ook erg goed met enorm veel bruut laag en bij momenten erg goede surround momenten.
8/10