Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Leuke film, ja. Sarah speelde trouwens mee in the walking dead.sandervdw zei:Soortgelijk met Twister maar dan minder goed. Wel fan van Sarah wayne Callies, niets meer van gezien sinds Prison Break...
Benieud. Zit hopeloos achter met filmsSqueek zei:Ja ik ben zelf ook wel fan van die sarah uit prison break. Heb afgelopen weken vier seizoenen van the walkikng dead gekeken, wat een vette serie.
Vanavond the maze runner gezien. Vond dit best wel een leuke film met interessante karakters en setting. Voor de audio liefhebbers, ik vind dit een erg goeie surround ervaring, in de cinema vond ik dit al erg goed en de blu ray doet er niet voor onder. Origineel is dit een dolby atmos mix, maar de blu ray heeft de 'gewone' 7.1 track. De hele film door hoor je de omgeving rond je heen, het leeft echt. De laagweergave is ook erg diep en stevig. Top sound mix als je het mij vraagt!
Ik wist niet dat het hier om een remake ging, is de originele nog beterchaka zei:@'Joske007 Heb je ooit al de orginele Das experiment gezien?
Niet alleen de muziek was mooimysteryliner zei:The Theory of Everything 7/10 muziek is er mooi in