Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ontgoochelend he, i knowStiibun zei:Deze week Penguins of Madagascar
tja meer Madagascar eigenlijk. Soms grappige momenten maar had er toch meer van verwacht want als geheel stelt het toch wat teleur.
Over het dieper ingaan op het karakter van Sgt Don.davylermi zei:Ik had wel graag iets gezien van de belevenissen met Sgt Don in Afrika of Frankrijk, dan konden ze de karakters iets beter opbouwen.. Nu moet je het nemen zoals het is, maar ja, de film is wat Hij is dus gewoon popcorn-time! And where was Bumblebee when Sam got shot?Da's waarschijnlijk iets voor Fury 2, bumblebee getransformeerd in nen tank.
Is hij dan zo slecht? Heb heb al een tijdje binnen, maar denk niet dat ik hem ga kijken als hij echt slecht is..djaxx zei:Dumb and dumber 2
Laat het er ons op houden dat sommige films beter niet van onder het stof worden gehaald. Dit is er ééntje van...
3/10
Jep, echt verschrikkelijk! Gooi die maar direct in uw prullemand!demon zei:Is hij dan zo slecht? Heb heb al een tijdje binnen, maar denk niet dat ik hem ga kijken als hij echt slecht is..