• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

interstellar. zeer mooie film, verhaal en de doordenkers over gebeurtenissen.

Geluid: lage tonen/ hummmm op spannende momenten was er wel wat te luid naar mijn goesting.

Laatst bewerkt door een moderator:
interstellar had ik in de cinema gezien, maar nu wil hem thuis ook wel eens opnieuw bekijken.

Het is wel een super goed verhaal met knappe beelden

Ook interstellar gezien. Ik vond het begin zeer goed (maar idd veel te veel bas geluiden, en ik heb dan nog geen sub). Het einde vond ik echter eerder teleurstellend door de wetenschappelijke incorrectheid. Maar los daarvan is het wel een goed verhaal, en Star Wars is ook niet wetenschappelijk correct...

The Imitation Game 8/10 Zoals hier eerder al gezegd, een goede film. Benedict Cumberbatch zette maar weer eens een zeer geloofwaardig karakter neer!

Brave 6.5/10 Lang geleden al eens gezien en nu herbekeken, eerste keer was ik er toch meer van weg.

sandervdw zei:
Ook interstellar gezien. Ik vond het begin zeer goed (maar idd veel te veel bas geluiden, en ik heb dan nog geen sub). Het einde vond ik echter eerder teleurstellend door de wetenschappelijke incorrectheid. Maar los daarvan is het wel een goed verhaal, en Star Wars is ook niet wetenschappelijk correct...
Goh, teveel bass is dat eigenlijk niet. Maar het klinkt idd wel zo zonder sub. Gewone speakers kunnen dat niet aan en dan klinkt het vervormd. En op een wat hoger volume zouden de woofers zelfs stuk kunnen gaan denk ik. En wellicht ook omdat het sublaag ontbreekt.

Ik heb hem gisteren bekeken met een kameraard. De subs hebben goed gewerkt en zorgden voor wapperende broekspijpen en een trillende zetel, waardoor het leek alsof je zelf in het ruimteschip zat. Teveel vond ik niet, mijn vriendin die beneden zat misschien wel
1f606.png

Ik vond de film goed, maar het einde vond ik ook wat minder. Maar goed, m'n verwachtingen lagen ook wel erg hoog bij deze film
263a.png

@broodro0ster: de eigenlijke sub effecten waren zeer goed. (Zoals de aandrijving van de raketten)

Wat mij een beetje stoorde was het "hummm" "brom" dat een bepaalde sfeer moest brengen. Of dat te horen was in anticipatie van een een spannend momenmomebt.nt. (Vb. Net voor de lancering) dit was er naar mijn mening wat over

Ik moest constant volume naar beneden zetten om de bas te compenseren (woon in appartement he...). En dit gebeurde inderdaad op momenten dat er eigenlijk geen "geluid" in de film pastte. Maar al bij al was het wel een goeie film
263a.png

Gisteren Night at the museum 3 (denk ik, de nieuwste) gezien. Zoals verwacht, ontspannende no brainer. Sommige stukken waren wel grappig (Hugh Jackman rules :P)

Dan zou je Dynamic Volume kunnen opzetten. Maar ik ken je probleem. Ik had hetzelfde probleem toen ik nog in de woonkamer zat en m'n pa onder me aan het werken was. Sinds ik op zolder zit kan ik zeer luid spelen zonder dat er daar iemand last van heeft op het gelijkvloers.

Interstellar

9/10 beste film in jaren, klank en soundtrack waren ook te pruimen!

the imitation game

Goede film met een zeer goede Benedict Cumberbatch. 8/10

Interstellar: 8;5

Zeer goede film! Enkel snapte ik er soms niet veel van, maar zeker de moeite waard!
1f606.png

Night at the museum 3: 5/10 Niet mijn ding. Gewoon een saai voorspelbaar verhaaltje. 5/10 is misschien zelfs nog teveel...
demon zei:
Interstellar: 8;5

Zeer goede film! Enkel snapte ik er soms niet veel van, maar zeker de moeite waard!
1f606.png
Idd, dat had ik ook vooral naar het einde toe dan.

broodro0ster zei:
Idd, dat had ik ook vooral naar het einde toe dan.
Dat was hier nog erger, m'n subtitles stopte doordat ik perongeluk op m'n remote toets duwde, kreeg ze daarna niet meer werkend
2639.png

Interstellar :7/10

Tot halfweg vond ik het een zeer goede film,dan zakte het een beetje ineen...Ik zat een beetje op m'n honger . Sound & vision was zeer goed !

Toch niet 'het meesterwerk' dat er sommigen van maken imo ,maar toch nog vermakelijk.

A million ways to die in the west 6.5/10 Had er geen hoge verwachtingen van, maar het viel beter mee als gedacht. En toch een paar keer moeten lachen.

mijn ma was vorig jaar over de derde hobbit film bezig. Nu t laatst in haar pols geopereerd, en een maandje thuis.

Dus had ik haar de afgelopen weken getrakteerd op the hobbit films.

Gisteren de laatste van the hobbit en aansluitend LotR 1. Het waren zeer goede films... buiten enkele continuïteit foutjes met de overgang, en achteruitgang in kwaliteit (film technisch van 2014 naar 2001 gaan zie je precies toch)
1f606.png

Kwa 3D vond ik desolation of smaug (2e film) het beste. Een aantal momenten gehad dat er langs mij iemand bijna recht vloog van verschieten doordat er iets "binnen vloog". ...

Transformers 4: 6/10 Vond hem langdradig en de minste van de 4

Magic Mike: 6.5/10 Het begin vond ik echt goed, maar na het einde toe werd het zwakker. De soundmix was wel erg goed. Het gaf echt gevoel dat je middenin de zaal stond.

Vond transformers 4 ook langdradig Stuk met de dino's erbij werd wat lang

Magic Mike vond ik goed

Unbroken. Niet slecht maar iets te langdradig. 7/10

Back
Bovenaan