• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

oei, ja, ge moet er uw hoofd natuurlijk kunnen bijhouden
263a.png

Alleen voor de soundtrack al (Zimmer score icm film sound) vond ik dit een pareltje - naarstig wachtend op BD release zie brrr

Laatst bewerkt door een moderator:
ToothLess zei:
oei, ja, ge moet er uw hoofd natuurlijk kunnen bijhouden
263a.png

Alleen voor de soundtrack al (Zimmer score icm film sound) vond ik dit een pareltje - naarstig wachtend op BD release zie brrr
Plaatjes en muziek waren overigens wel de moeite waard, maar het verhaal op zich was best slaapverwekkend te noemen
1f606.png

John Wick (in Atmos): 7/10 Ik had er veel goede dingen over gehoord, maar bleef toch beetje op mijn honger zitten. Ik vond het een vreemde combinatie, het vrij rustig tempo van de film met de brute actie - ik had moeite met mij echt erg in te leven in de film. Het geluid was wel een verademing, de hoogte kanalen werden echt gebruikt waarvoor de diende. Erg proper!

Bij Ninja Turtles werden de hoogte kanalen meer gebruikt voor effectjes (Swoosh en weg), hier werden ze ook gebruikt voor regen, voor de muziek in de discotheek een ruimtelijker effect te geven,... meer 'langdurige' geluiden.

luckske zei:
John Wick (in Atmos): 7/10 Ik had er veel goede dingen over gehoord, maar bleef toch beetje op mijn honger zitten. Ik vond het een vreemde combinatie, het vrij rustig tempo van de film met de brute actie - ik had moeite met mij echt erg in te leven in de film. Het geluid was wel een verademing, de hoogte kanalen werden echt gebruikt waarvoor de diende. Erg proper!
De crux van het verhaal alleen al is 10/10 waard: don't mess with my dog (vrouwken) or you'll be messing with me
263a.png

djaxx zei:
Film was ok maar zeker niet meer dan dat.
Film staat nochtans op 22. The hobbit zal vr jou hoger scoren. Zo zie je maar.. Elk zn smaak!

Laatste Posts gaan toch over John Wick? Interstellar gaat ie dit weekend kijken.

Top Gun 6.5/10 Was geleden van uit m'n kindertijd dat ik deze nog gezien had.

broodro0ster zei:
Top Gun 6.5/10 Was geleden van uit m'n kindertijd dat ik deze nog gezien had.
6,5? Wow Ik geef die 8! Geluid is erg goed bij die oude film. Kwam er ook geen tweede deel? Soundtrack is kippevel moment!

De soundtrack vond ik ook prachtig. De beelden waren wel mooi geschoten vond ik, maar ondanks dat een BD50 was, was het beeld echt niet scherp en zat het vol ruis
2639.png
(we worden verwend he met de huidige releases)

Het verhaal zelf was OK, maar ik vond het geen uitblinker.

Ruis ? Film grain zal je bedoelen
1f606.png

Ja ja met als digitaal gedoe zijn we gewend aan "platter" beeld. Ik vind film grain wel mooi.

Maar zou mijn Top Gun BD eens moeten bekijken, misschien hebben ze daar wel een fout gemaakt. Welke versie heb je ?

Ja grain :p

Zal is checken, het was alleszins een 3D BD50. En over het algemeen vind ik grain minder opvallen met een 3D bril op. Die glazen lijken alles wat te smoothen, maar helaas viel het nog steeds erg op.

Ik zit 3.1m van een 104" scherm en dan valt dat uiteraard nog meer op.

broodro0ster zei:
Ja grain
1f61b.png

Zal is checken, het was alleszins een 3D BD50. En over het algemeen vind ik grain minder opvallen met een 3D bril op. Die glazen lijken alles wat te smoothen, maar helaas viel het nog steeds erg op.

Ik zit 3.1m van een 104" scherm en dan valt dat uiteraard nog meer op.
Dat is net zoals de ruis op een LP hem ook "mooier" maakt volgens sommigen. Objectief zou dat nooit mogen, subjectief levert het wel een soort nostalgische sfeer op.

The imitation game 8/10 Eindelijk es een boeiende film!

Back
Bovenaan