Skank
Well-Known Member
Oei...Joske007 zei:Interstellar (dik overroepen) = 6/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Oei...Joske007 zei:Interstellar (dik overroepen) = 6/10
Plaatjes en muziek waren overigens wel de moeite waard, maar het verhaal op zich was best slaapverwekkend te noemenToothLess zei:oei, ja, ge moet er uw hoofd natuurlijk kunnen bijhouden
Alleen voor de soundtrack al (Zimmer score icm film sound) vond ik dit een pareltje - naarstig wachtend op BD release zie brrr
. , staat hier klaar op de nas. Zal voor dit weekend zijn. Ben benieuwd.Joske007 zei:Interstellar (dik overroepen) = 6/10
De crux van het verhaal alleen al is 10/10 waard: don't mess with my dog (vrouwken) or you'll be messing with meluckske zei:John Wick (in Atmos): 7/10 Ik had er veel goede dingen over gehoord, maar bleef toch beetje op mijn honger zitten. Ik vond het een vreemde combinatie, het vrij rustig tempo van de film met de brute actie - ik had moeite met mij echt erg in te leven in de film. Het geluid was wel een verademing, de hoogte kanalen werden echt gebruikt waarvoor de diende. Erg proper!
Film staat nochtans op 22. The hobbit zal vr jou hoger scoren. Zo zie je maar.. Elk zn smaak!djaxx zei:Film was ok maar zeker niet meer dan dat.
klopt.broodro0ster zei:Laatste Posts gaan toch over John Wick? Interstellar gaat ie dit weekend kijken.
6,5? Wow Ik geef die 8! Geluid is erg goed bij die oude film. Kwam er ook geen tweede deel? Soundtrack is kippevel moment!broodro0ster zei:Top Gun 6.5/10 Was geleden van uit m'n kindertijd dat ik deze nog gezien had.
Dat is net zoals de ruis op een LP hem ook "mooier" maakt volgens sommigen. Objectief zou dat nooit mogen, subjectief levert het wel een soort nostalgische sfeer op.broodro0ster zei:Ja grain
Zal is checken, het was alleszins een 3D BD50. En over het algemeen vind ik grain minder opvallen met een 3D bril op. Die glazen lijken alles wat te smoothen, maar helaas viel het nog steeds erg op.
Ik zit 3.1m van een 104" scherm en dan valt dat uiteraard nog meer op.