Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Niet slecht maar zo goed nu ook weer niet. Iets te langdradig. Ik vond imitation game beterJoske007 zei:Unbroken 8,5 Oorlog/drama geregisseerd door Angelina Jolie. Deze film heeft bij me toch wel een behoorlijke indruk nagelaten!
Was ook m'n ding niet.Skank zei:Birdman
Absoluut niet mijn ding. 5/10 en stopgezet
mijn broer vond die ook heel goed, ook maar eens bekijken.Joske007 zei:Unbroken 8,5
Oorlog/drama geregisseerd door Angelina Jolie. Deze film heeft bij me toch wel een behoorlijke indruk nagelaten!
Die film hoef ik dus niet opnieuw te zien, na het bioscoop bezoek had ik er genoeg vanSkank zei:Lucy 6/10
Eerste was idd beter, maar een 6 is wel weinig. Maar ik ben dan ook wel een grote liefhebber van dit genre. Heb je in 3D gekeken?Skank zei:Sin city a dame to kill for 6/10
Minder dan deel 1
Nee. Ik heb geen 3d tv. Hoefde voor mij ook niet voor deze film. Hij ligt al in prullenmandbroodro0ster zei:Eerste was idd beter, maar een 6 is wel weinig. Maar ik ben dan ook wel een grote liefhebber van dit genre.
Heb je in 3D gekeken?