• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Was inderdaad het bekijken meer dan waard
263a.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren Maze Runners gezien. Erg leuke geluidseffecten en verhaal viel beter mee als verwacht. 7/10

Godzilla (2014) 5,5/10 Na alle slechte commentaren overal had ik weinig tot geen verwachtingen, maar toch stelde de film teleur. De film heet dan wel Godzilla, je krijg hem amper te zien en blijft een half-assed verhaal volgen van Lieutenant Ford. De subwoofers hadden wel bijna het huis afgebroken tijdens deze film.

luckske zei:
Godzilla (2014) 5,5/10 Na alle slechte commentaren overal had ik weinig tot geen verwachtingen, maar toch stelde de film teleur. De film heet dan wel Godzilla, je krijg hem amper te zien en blijft een half-assed verhaal volgen van Lieutenant Ford. De subwoofers hadden wel bijna het huis afgebroken tijdens deze film.
Ik vond hem blijkbaar als enige goe, Feit dat je hem zo weinig zoet maakt het net leuk.

Skank zei:
Ik vond hem blijkbaar als enige goe,

Feit dat je hem zo weinig zoet maakt het net leuk.
Ik vond em ook goed. Net zoals bij Cloverfield: wat mysterie moet er bijhoren...

Dat LFE kanaal is echt wel te bruut bij Godzilla, kan je een interne verbouwing mee uitvoeren...
1f44d.png

Gisteren met 2 extra bezoekers "Big Hero 6" gezien. We hebben onze gasten maar de beste plaatskes gegeven en hebben zelf op "de achterste rij" gezeten.

Al bij al nog niet zo slecht, surround effects zijn wel minder "immersief" zeg maar, terwijl de bank vooraan natuurlijk echt een onderdompeling krijgt met de nodig bubble
1f609.png
Bass is ook wat minder gedetailleerd achteraan ... dichter bij muur ...

Unanieme conclusie : what the hell
1f44d.png
1f44d.png
1f44d.png

Ze hadden de zolder nog nooit gezien en dachten dat er iets van extra TV stond ofzo
1f60e.png

@jvanhambelgium Die film Big Hero 6 was hier inderdaad ook best te pruimen.

Altijd leuk dat anderen ook van je set mee mogen/kunnen genieten. Mijn beleving bij jou op de achterste bank was kwa beleving dezelfde als wat jij vast stelde, voor stereobeleving wordt dit uiteraard wel een heel stuk minder dan op de MLP.

Net de film Samba gezien en deze krijgt een dikke 9/10
1f44d.png

Heb je de andere van Eastwood ook reeds gezien over Iwo Jima, Flag of Our Fathers ?

Yes, Flags of Our Fathers was ook best te genieten
1f609.png
Ik hou wel van dit soort films/Clint Eastwood

Deze vrijdagavond in de Bios gezien. Film zat leuk in elkaar, met iedere keer een ander plot.

142ueeq.jpg

Zo zo zo , op de druilerige middag en met madam weg heb ik mij op interstellar gesmeten. Vond hem echt superieur goed, zat 3 uur lang aan het scherm gekluisterd. Verhaal was echt machtig, erg goede acteer presaties, zalige submomenten (veel trouwens), en prachtige muziek. Beste film dat ik in tijden bekeken heb.

9/10

djaxx zei:
Zo zo zo , op de druilerige middag en met madam weg heb ik mij op interstellar gesmeten. Vond hem echt superieur goed, zat 3 uur lang aan het scherm gekluisterd. Verhaal was echt machtig, erg goede acteer presaties, zalige submomenten (veel trouwens), en prachtige muziek. Beste film dat ik in tijden bekeken heb.

9/10
Das veelbelovend. Ben benieuwd, mss deze zomer

Deze heb ik op deze druilige dag ook maar eens bekeken, viel best mee 7/10

Back
Bovenaan