Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Ik vond hem blijkbaar als enige goe, Feit dat je hem zo weinig zoet maakt het net leuk.luckske zei:Godzilla (2014) 5,5/10 Na alle slechte commentaren overal had ik weinig tot geen verwachtingen, maar toch stelde de film teleur. De film heet dan wel Godzilla, je krijg hem amper te zien en blijft een half-assed verhaal volgen van Lieutenant Ford. De subwoofers hadden wel bijna het huis afgebroken tijdens deze film.
Ik vond em ook goed. Net zoals bij Cloverfield: wat mysterie moet er bijhoren...Skank zei:Ik vond hem blijkbaar als enige goe,
Feit dat je hem zo weinig zoet maakt het net leuk.
Als je van dit genre houdt, zijn deze best de moeite waard om te bekijken.Skank zei:Zijn die goe?
Das veelbelovend. Ben benieuwd, mss deze zomerdjaxx zei:Zo zo zo , op de druilerige middag en met madam weg heb ik mij op interstellar gesmeten. Vond hem echt superieur goed, zat 3 uur lang aan het scherm gekluisterd. Verhaal was echt machtig, erg goede acteer presaties, zalige submomenten (veel trouwens), en prachtige muziek. Beste film dat ik in tijden bekeken heb.
9/10