Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Volledig mee eens!Jake zei:The Hobbit en z'n 5 legertjes: 6/10 Ze hadden toch beter 1 film van pakweg 180 min. gemaakt ipv dat dun boekje uit te melken over 3 films. The hobbit reeks kan zeker niet tippen aan de LOTR reeks ,mager verhaal ,saaie personages en zelfs de 'epische gevechten ' zijn maar zozo...T'is allemaal een beetje 'been there ,done that' gevoel. Spijtige zaak.
hoewel the hobbit trilogie naar mijn mening ook te zeer uitgerokken is, (en beter in 2 films gemaakt), zijn er naar mijn mening toch ook enkele pluspunten versus LotR.Jake zei:The Hobbit en z'n 5 legertjes: 6/10 Ze hadden toch beter 1 film van pakweg 180 min. gemaakt ipv dat dun boekje uit te melken over 3 films. The hobbit reeks kan zeker niet tippen aan de LOTR reeks ,mager verhaal ,saaie personages en zelfs de 'epische gevechten ' zijn maar zozo...T'is allemaal een beetje 'been there ,done that' gevoel. Spijtige zaak.
Tja, iedereen beleefd en afhankelijk van zijn gemoedstoestand een film op zijn eigen manier en daaruit vloeien soms uiteenlopende scores en meningendjaxx zei:Totaal niet mee eens, wel met het feit dat lotr beter is. Maar als ge taken 3 en welp al even veel of meer punten gaat geven dan stel ik me toch wel vragen.
Je hoeft je daar helemaal geen vragen over te stellen, nou ja het mag ... omdat het kandjaxx zei:Totaal niet mee eens, wel met het feit dat lotr beter is. Maar als ge taken 3 en welp al even veel of meer punten gaat geven dan stel ik me toch wel vragen.
Huh?demon zei:Sin City 2: 6.5/10.
Blijkbaar wel 'zware' film, mijn blu-ray speler moest regelmatig bijladen^^
Geen idee, ik merkte dat mijn blu-ray speler onder de film enkele keren even haperde en tegelijk hoorde ik hem de disc sneller doen spinnen en inlezen...Skank zei: