Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Deze gisteren met madam ook eens bekeken. Had er heel veel van verwacht na al die goeie recencies maar damn, viel mij toch maar tegen. Die Ben afleck zal ook nooit mijn favo acteur worden. Vond het verhaal onnodig lang getrokken en dat einde,mja... Enkele keren gehad dat ik dacht, nu zijn we vertrokken en viel het plaatje voor mij terug in duigen. 6/10davylermi zei:Gone Girl
9,5/10
Wat een verhaal! Niks op aan te merken! this
Same here! Jammer genoeg konden ze niet bevestigenXenomorph zei:Dumb and Dumber To 5/10 tjah,dom en dommer,hé!
De eerste? Nooit gezien.. Enkel legacy.Puttermansz zei:Tron: 8/10
Wel ja, zoals je zelf zegt: verwachtingspatroon wss te hoog en verhaallijn wat langdradig... Ik persoonlijk was totaal onbevooroordeeld en had geen verwachtingspatroon, just watch a good movie. En in z'n genre vind 'k het een heel goede film.djaxx zei:Deze gisteren met madam ook eens bekeken. Had er heel veel van verwacht na al die goeie recencies maar damn, viel mij toch maar tegen. Die Ben afleck zal ook nooit mijn favo acteur worden. Vond het verhaal onnodig lang getrokken en dat einde,mja... Enkele keren gehad dat ik dacht, nu zijn we vertrokken en viel het plaatje voor mij terug in duigen. 6/10
Ah nee, het was Tron: legacy die ik bekeken had!Skank zei:De eerste? Nooit gezien.. Enkel legacy.
Is dat diene nieuwe birdman? Whiplash goe? Waarover gaat dit? Actie?Jake zei:Birdman 7.5/10 Whiplash 8.5/10