Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Hoewel je natuurlijk ziet dat het een oude film is, zijn de special effects daar echt niet zo slecht. Ik kan echt blijven genieten van de volledige serie uit te kijken. Ik vind trouwens de oude James Bond films ook echt leuk (enkel scenes in auto's vind ik echt irritant )broodro0ster zei:Star Wars: Episode IV A New Hope
Viel beter mee als verwacht kwa beeld en geluid. Een tijdje terug James Bond Octopussy gezien uit 1983 en Star Wars 1977 steekt daar toch wel ver bovenuit imo.
Zonet ook gezien, inderdaad een goeie film met sterke prestaties van Forest Whitaker en Orlando Bloom. 8/10Joske007 zei:Zulu (Alternatieve titel: City of Violence) Een dikke 8/10
Lol, die films zijn geniaal, maar het is de bedoeling dat de absurheid ervanaf druiptbroodro0ster zei:Crank High Voltage
WTFReteslecht. Gestopt na 30min met kijken, maar heb hem in de achtergrond laten verder spelen en 't is er niet beter op geworden.
Idd ongelooflijk slecht, eerste viel nog beetje mee maar de tweede uitgezet ook, serieuze bagger.broodro0ster zei:Crank High Voltage
WTFReteslecht. Gestopt na 30min met kijken, maar heb hem in de achtergrond laten verder spelen en 't is er niet beter op geworden.
Best grappigbroodro0ster zei:Zij is meegekomen en heeft geen 5minuten haren bek kunnen houden. Eerste en laatste keer dat die hier film gezien heeft rocketlauncher