• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

sandervdw zei:
The Turtles
1f606.png
jeugdsentiment, maar wel leuke film
Daarvoor allen al wil ik hem zien. Jeugdsentiment !

Laatst bewerkt door een moderator:
As Above ,So Below. 6/10 Weer een 'found footage ' filmpke ,niks speciaals (wel een leuk sfeertje in die catacomben onder Parijs) Enkel voor de fans zou ik zeggen

Amai ik ook niet. in de cinema gezien, enorme tegenvaller.

Gisteren zalig genoten van de The Wizard Of Oz, originele 1939 versie wel te verstaan. Heerlijk die films van toen!

Lucy vond ik ook zeer goed, bij mij viel ook de goede soundtrack op.

Step up all in. Duidelijk minder dan de vorige films. Nu mogen ze wel stoppen :-p

20.000 days on earth: 9/10 Enkel voor de Nick Cave fans, de rest GTFO!
1f608.png

Gisteren naar de laatste rtansformer gekeken....brainloze actie ,de cast kan de film niet echt dragen...ben zelfs op een bepaald moment effe ingedudt maar de finale eindbatle was eerder chaotisch te noemen....geluid was best wel oké te noemen.

skoebiedoe zei:
Gisteren naar de laatste rtansformer gekeken....brainloze actie ,de cast kan de film niet echt dragen...ben zelfs op een bepaald moment effe ingedudt maar de finale eindbatle was eerder chaotisch te noemen....geluid was best wel oké te noemen.
De soundtrack is het enige wat mij kan bekoren in deze films, verhaal is 0!

The expandabels 3 ....kga het kort houden....tijd om op pensioen te gaan...waarom heeft Amerika nog een leger nodig?

Vorige week weer eens beetje tijd gehad:

Ender's Game: 8,5/10. beste film die ik dit weekend heb gezien, ging er met nul verwachtingen naar kijken. Wist zelfs niet waar het over ging. Asa Butterfield was een zeer aangename verassing in de film!

Turbo: 6/10. Best ok in zijn gerne - zeker geen hoogvlieger

Frozen 3D: 7/10. Geen idee waar al die belangstelling vandaan kwam hoor.

Maleficient: 7,5/10. Angelina Jolie stoorde mij het eerste half uur énorm als personage. Haar stem had te weinig diepgang om geloofwaardig te zijn, naar einde toe was ze stukken beter.

Now You See Me: 6,5/10. Tweede keer dat ik deze zie, dit keer extended edition. Gewoon goede film, hoewel het verassings effect van de film weg is door 2x te kijken.

Man of steel: 7/10. Ook tweede keer dat ik deze zag. Tjah, typische superhero movie. Altijd wel eens leuk op zijn tijd.

The hunger games: Mocking Jay PT1: 6.5/10. De vorige films konden mij nog wel boeien, maar deze was mij net iets te traag....

Frozen is gewoon een 10/10 waard .! Instant klassieker. Enders game bah . Een 6

The Maze Runner (2014)

6.5/10

Niks speciaals en ver gezocht!

Oei, deze staat morgen op de planning. Zal wel mijn eigen oordeel vellen, wat ik lekker vindt hoef jij daarvoor nog niet lekker te vinden
263a.png
Ik lust bijvoorbeeld wel degelijk spruitjes
1f61c.png

Back
Bovenaan