• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Joske007 zei:
Chef

Een zeer leuke familiefilm met een muzikaal tintje.

Beeld: ..... Geluid: 7/10 Verhaal: 8,5/10
Chef-Film.jpg

Ook gezien ,is idd een aangename film.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sin City (de eerste) omdat ik binnenkort de nieuwe ook wil zien. Geluid: 8 Beeld: 10 Verhaal: 7

Chef heb ik onlangs ook gezien. Leuke feel-good movie vond ik
263a.png

sandervdw zei:
Sin City (de eerste) omdat ik binnenkort de nieuwe ook wil zien. Geluid: 8 Beeld: 10 Verhaal: 7

Chef heb ik onlangs ook gezien. Leuke feel-good movie vond ik
263a.png
Nu ook de 2e Sin City gekeken. Zelfde score voor mij.

Moet die ook nog eens opnieuw bekijken voor ik naar de 2e ga kijken. Vroeger heb ik die verschillende keren gezien, net zoals Pulp Fiction
1f606.png

broodro0ster zei:
Moet die ook nog eens opnieuw bekijken voor ik naar de 2e ga kijken.Vroeger heb ik die verschillende keren gezien, net zoals Pulp Fiction
1f606.png
Ik weet dat ik vroeger echt dacht: "wauw, wat ne zotte film", en vond het daardoor nu een beetje tegenvallen. Maar, hij blijft wel beter dan 90% van de films die gemaakt worden he
1f609.png

chef

Na de lovende comments hier op het forum deze komedie maar eens bekeken. Zoals 90% van de komedies trok deze ook geoon op ni veel. Voorspelbaar, flauw, zwak verhaal.

4/10 moet volstaan

Puttermansz zei:
Edge of tomorrow: 8/10

Deze vond ik echt goed!
263a.png

Mixed feelings met die "Edge Of Tomorrow" eigenlijk. Al die herhalingen begonnen me eigenlijk serieus te irriteren eigenlijk.

Wel wat leuke soundeffects, subs hebben nog es mogen werken, vooral in 1e minuut maar niet iets dat ze niet kunnen trekken eigenlijk hail Duidelijk geen film om veel over na te denken assaultrifle

6.5/10

Earth to Echo (2014)

7/10

Had een déjà-vue genre Goonies of ET!

Heel goeie submomenten!

En dat duurde dan nog 2 uur en een half ook. Had m'n vriendin niet meegekeken, had ik hem niet uitgekeken.

Zaterdag How to train your dragon 2 , zeer goede film! Kijk al uit naar de derde! 8/10 Zondag: 22 Jump street, leuk, maar een derde hoeft voor mij echt niet meer. 7, 5 / 10.

X-Men Days of Future Past: 8,5/10. Ik ben wel fan van de reeks en vond deze zeker niet teleurstellen! Ook qua beeld en zeker qua audio zat het goed; geweldige 7.1 track!

Back
Bovenaan