• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

The purge ook nog niet gezien, misschien moet dat maar es

Laatst bewerkt door een moderator:
Edge of tomorrow beire! Aanrader! Wat een subliem geluid ! damn zeg! 8/10

Ben aan het wachten op de BD50!

The Signal (2014)

7/10

niet slecht!

Zal de moeite zijn, ik wacht ook. Wil hem met hd geluid. ik dacht in het begin even dat er iets scheelde met de sub.. azo brullen man... Je zal wel zien lol. erg fijne test voor je audio setup die disc!

Inderdaad begint al meteen goed
263a.png

Vond Edge toch wel minder qua film dan Cruise zijn vorige, Oblivion.

Mja kweetnie. vind beide goe. Het begin is echt... Wtf is happening...

Pulse 6/10. Kon een pak beter, maar vond hem beter als de meeste horrors die ik al gezien heb. Die scenes in de serverruimte zijn echt wtf qua sub geweld.

Mijn eerste bijdrage hier: Op de vlieger de tijd wat gedood op een enorm slecht en klein schermpje:

The Hunger Games, catching fire: 5/10 slap en voorspelbaar The grand Budapest hotel: 8/10 Heb genoten van het verhaal maar in het bijzonder de vertelling ervan Million dollar arm: 7/10 'feelgood' chickflick (met diene snelle van MadMen voor de dames) waar de heren ook van kunnen genieten

Edge of tomorrow :8/10

Aangename verrassing ,goeie tempo en nooit saai.

The fault in our stars Aanrader ! 8/10

Goeie films laatste tijd, lang geleden

the rover

Saaie brok, na een uur toch maar afgezet...

Edge of tomorrow :8,5/10. Vond het een goede film en het 'herhaal'-gedelte ging niet echt vervelen!
1f44d.png

Eergisteren The Equalizer (de nieuwe Denzel) in Decascoop. 7/10 voor mij. Traag op gang gekomen, nogal van de pot gerukt scenario maar best vermakelijk, weze het ongeloofwaardig in de actie.

Back
Bovenaan