• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

sandervdw zei:
Tintin maar 6/10? Ik vond die eigenlijk wel goed. Vond dat die verrassend dicht bij het stripverhaal bleef qua sfeer.
die is echt heel goed, snap die score ook niet echt? Vond het geluid ook erg goed dacht ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Skank zei:
Tintin in 3d is zeeeeer lekker, ik geef een 8 a 9
Ik heb hem in 3D bekeken. De 3D paste zeer goed bij de animatie techniek die ze gebruikten. Het strip verhaal gevoel was er wel.

Alleen kwa verhaal bleef ik een beetje op m'n honger zitten.

broodro0ster zei:
Ik heb hem in 3D bekeken. De 3D paste zeer goed bij de animatie techniek die ze gebruikten.Het strip verhaal gevoel was er wel.

Alleen kwa verhaal bleef ik een beetje op m'n honger zitten.
Dat klopt ook wel; het verhaal is niet echt origineel. Daar had ik ook niet zo heel veel van verwacht, dusja...

Prometheus en tintin zijn echt 2 grote MUST titels in 3d! Gewoonweg beter in 3d

Gisteren de laatste Hobbit film bekeken. Vond hem maar zo-zo. Serie lijkt toch serieus bergaf te gaan.

En ligt het aan mij, of zit daar in elke film een oorlog die onmogelijk gewonnen kan worden waarbij dan plots onverwacht een extra leger opduikt???

Laatste geziene film is interstellar. Qua spanning opbouw vond ik een van de betere films die ik afgelopen jaar gezien heb. Jammer dat de 'clou' na 5minuten reeds duidelijk was, maar vermakelijk was het wel!

Cold in july

Best ok filmpje. Al komt het verhaal bij momenten wat ongeloofwaardig over. Het blijft ook moeilijk om Michael c hall los te zien van zijn dexter personage. Zaten leuke shotgun momenten in
1f44d.png
Al bij al ni slecht om is keertje mee te pikken op een woensdagnamiddag.

6/10

The Gambler (2014) Saai gebracht 6/10

Powder Blue (2009) met Jessica Biel
2764.png
8/10

H'm zeker geen top cloverfield maar viel nog mee vond ik.

Cloverfield was idd zo slecht niet.

Avengers 2 Niet slecht maar ook niet zo goed als Deel 1 Wil voor mij net iets te grappig overkomen. Actie was super, echter ultron mocht voor mij iets sterker overkomen. Genoten wel, kijk uit nr de 3d thuis Een nipte 8/10

Allé, zal hem dan vanavond eens verder uitkijken om de Atmos upscaling eens te testen
1f609.png

Gisterenavond deze gezien The Cobbler (2014) 6/10 Jammer dat deze film niet beter was uitgewerkt
2639.png
er had zeker meer potentie ingezeten!

Xenomorph zei:
Seventh Son (2014) in 3D

6/10 niks speciaals
Inderdaad voor mij zelfs maar 5/10. Meneer Bridges zijn stem begon me eigenlijk snel op de zenuwen te werken. En gewoon standaard werkje en nergens uitschieters die het een hogere score zou rechtvaardigen.

Jupiter Ascending 6/10 eigenlijk net zoals Seventh Son niet véél soeps. Je kan serieus laag vallen na de Matrix en Cloud Atlas niet waar Wachowski's
1f643.png

Ohnee da meende nie, jupiter ascending.. Had daar zoveel v verwacht!

Back
Bovenaan