• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
stukje american sniper begonnen. "Based on true story"

. Het hoofdpersonage is een sniper,. . . Er is een aanslagen geweest op de VS. . . . Er gaan soldaten naar   Irak .... . . . . en naar mijn mening draait de film enorm over propaganda, en verheerlijkt de film een enorm omstreden persoon.
hmmm, geschiedenis herinner ik me precies niet zo goed meer. maarja, in de VS is het misschien anders verlopen.
  • aanslagen 9/11.... met daarna een vrij directe link naar:
  • troepen uitzending in Fallujah, Irak (2003)

De film schetst een beeld van 3 soorten mensen. Wolven (Irak), Schapen(VS Burgers), en Schaapshonden(VS soldaten die de burgers moeten beschermen tegen het kwade) De film maakt daaruit een beeld van Kyle als de beschermengel van Amerikaanse troepen tegen een bende terroristen.

Nu had Irak niets met de aanvallen van 9/11 te maken, tja, dan ben je net het verkeerde land binnen gevallen, en kan je wel verwachten dat ze niet zo vriendelijk tegen je doen.
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Spoiler tags please !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ja ewel... Niet iedereen heeft em al van dag 1 bekeken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
djaxx zei:
Spoiler tags please !
Ik denk dat je meer in de trailer ziet, dan dat je hier leest. Het enige dat er verteld is: er gaan soldaten naar Irak en het gaat over een sniper, dit wist iedereen toch al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
mysteryliner zei:
Afghanistan </woltlab-metacode>  Irak .... . . . . en naar mijn mening draait de film enorm over propaganda, en verheerlijkt de film een enorm omstreden persoon.
hmmm, geschiedenis herinner ik me precies niet zo goed meer. maarja, in de VS is het misschien anders verlopen.
  • aanslagen 9/11.... met daarna een vrij directe link naar:
  • troepen uitzending in Fallujah, Irak (2003)

De film schetst een beeld van 3 soorten mensen. Wolven (Irak), Schapen(VS Burgers), en Schaapshonden(VS soldaten die de burgers moeten beschermen tegen het kwade) De film maakt daaruit een beeld van Kyle als de beschermengel van Amerikaanse troepen tegen een bende terroristen.

Nu had Irak niets met de aanvallen van 9/11 te maken, tja, dan ben je net het verkeerde land binnen gevallen, en kan je wel verwachten dat ze niet zo vriendelijk tegen je doen.
1f606.png
Ik heb blijkbaar wat veel van de film prijsgegeven. Dus @djaxx@broodro0ster ik heb het even aangepast!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
American Sniper 7.5/10

Lekker knallen en een heerlijke soundmix. De eerste native atmos mix die ik gehoord heb sinds m'n Atmos speakers er hangen. Veel beter als de DSU upmixer
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Who Am I - Kein System Ist Sicher 7.5/10 (vette audio-track)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Finding Nemo 3D: 8/10

Ooit eens gezien op DVD, nu de 3D blu-ray.

Zalige film, zalige humor en de 3D is echt bij de betere die ik al gezien heb. Ik heb wel nog maar weinig ervaring met 3D animatiefilms. Weliswaar heel weinig pop-out's maar gewoon heel aangenaam om naar te kijken.

En dan 2 bepaalde scènes die mij qua audio bijblijven: in die straalstroom als die schilpad-jongen beginnen te zingen en dan dat tikken tegen het aquarium. Van dat laatste had ik al meermaals dingen gelezen. M'n PB13 Ultra liet gewoon heel de kamer trillen...
1f628.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Nemo 3d bluray is gewoon een pareltje Ongekend in die versie

Zowel op audio als 3d video gebied

Een absolute topper, zo goed zelfs dat ik de 2d versie een pak minder vind !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
American Sniper : 7.5 /10 Niet slecht ,er werd veel over en weer geknald ,goeie sound ,niet te melig en vooral niet te veel van dat 'god Save America bullshit'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Interstellar: 6,5/10

Op het einde bleef ik verdwaasd achter, niet goed wetend wat ik er van moest denken... En wtf hebben ze met die imax-shots op momenten dat het niet hoeft?

Too bad, er zat veel meer in...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Jupiter Ascending :

Geluid en beeld was zeer goed ,maar het verhaal.... Geen punten wan halfweg afgezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Grosse pointe blank 7.5/10 Zalige soundtrack btw!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Jupiter Ascending in 3D

Ja veel aktie die goed is voor de surround, verhaal povertjes allà Transformers, Avengers of Captain America! Gewoon kijken voor de aktie en genieten van je luidsprekers!

Verhaal : 4/10 Geluid : 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Avengers: Age of ultron: 8/10.

Leuke film, maar het is inderdaad een zetje naar meer...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
Guardians of The Galaxy 3D: 8,5/10

Eindelijk tijd gehad voor de 3D versie eens te bekijken en de heerlijke 3D (inclusief uitstekende imax scènes) is voor mij gewoon de kers op de taart.

Nu wachten op het 2de deel...
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: