Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Vind ik wel. Er zitten een aantal leuke pop-out's in, bij ruimtescènes vind ik het altijd een meerwaarde en het hele eindgevecht is heerlijk in 3D.Skank zei:Vind je 3d een meerwaarde bij deze film?
Wat ik heel sterk vind is dat ze zelfs in donkere scènes het 3D-effect mooi kunnen laten overkomen, de 1ste donkere scène in die stadruïnes is gewoon al "wow!".Skank zei:http://bluray.highdefdigest.com/13301/guardiansofthegalaxy3d.html
Das duidelijk, belooft idd supergoeie 3d
Inderdaad 3 films die het kijken meer dan waard zijn en ook krijgt de film "Still Alice" net als bij me een score van 8/10ToothLess zei:8/10 - Realitycheck in your face! </woltlab-metacode>[/td]
[/tr]
</tbody>[/table]
jammer verwachte hier best wel wat vanJoske007 zei:Focus (met Will Smith, Margot Robbie en Rodrigo Santoro) een 6,5/10
Spanning mocht langer vast gehouden en op een hoger niveau gebracht worden.
2/10 - Wellicht wou Lautner gewoon tonen dat hij de kunst van 'Parkour' in die knieën heeft? | 5/10 - Komt traag op gang, would be techie film, maar de jeugd moet nog veel leren |
7/10 - De Zweedse Vikander... in een android pakje, niet mis! Een geslaagde Turingtest als je het mij vraagt. | 3D versie thuis eens bekeken en heb er meer van genoten dan destijds in de bios. A. Iglesias scoorde ook een mooie soundtrack, daarom: 7/10 | Deze heb ik halverwege afgezet, ik kijk later wel verder - maar het verhaal komt ook weer traag van de grond. Hopelijk wordt het nog iets beter... |