• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Joske007 zei:
Gisterenavond deze gezien The Cobbler (2014) 6/10

Jammer dat deze film niet beter was uitgewerkt
2639.png
er had zeker meer potentie ingezeten!
shit, heb die ook klaarstaan op de nas

Laatst bewerkt door een moderator:
Europa report : is infeite niet echt een film als zijnde een film maar eerder een docu over de eerste diepspace tocht van de mens en ze gaan proberen landen op europa een maan van Jupiter om daar op zoek te gaan naar levensformen en zo trachten de eeuwige vraag "zijn wij echt alleen in het universum" te kunnen beantwoorden. Beetje opgenomen in de stijl van live action maar zonder al dat gebibber van Cloverfield
1f609.png
Op zich valt het mee als je het bekijkt als een reisverslag in docu stijl maar als film in het geheel valt het tegen. Geen voeling , niks emotie ....gewoon rechttoe rechtaan..saai.

dumb en dumber to 5.5/10 tot ze hun oude wagen terug vonden, kon er soms wel een lach af. Daarna .....
1f914.png
1f612.png

50 shades of grey: wat een klucht

En cloverfield nog verder uitgekeken, twas iets beter als de eerste 30min, maar zeker geen 7 zoals op imdb. Subwoofers hebben wel voor serieus geweld gezorgd
misslelauncher.gif

Black Sea 6/10 Zeer jammer dat de spanning en sound niet op een hoger niveau werd gebracht
2639.png

Gisteren: Lord of the rings: fellowship of the ring extended version... het blijft boeien vind ik, en wat een acteerwerk van Elijah Wood ook, ik erger mij na 5minuten al aan die Frodo
1f606.png

Joske007" data-link="http://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=30548#post30548"> Gisterenavond deze gezien The Cobbler (2014) 6/10 Jammer dat deze film niet beter was uitgewerkt [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/2639.png[/img] er had zeker meer potentie ingezeten! </woltlab-quote> shit zei:
Gisteren: Lord of the rings: fellowship of the ring extended version...

het blijft boeien vind ik, en wat een acteerwerk van Elijah Wood ook, ik erger mij na 5minuten al aan die Frodo
1f606.png
ik ben het boek aan het lezen, zalig.

Training Day:

Was lang geleden dat ik deze nog gezien had. Speciale maar leuke film.

De soundtrack was maar DD maar goed, maakt niet uit met deze film...

7/10

Robocop (2014)

Valt op zich nog mee als standaard actie film, maar is zeker niet meer dan dat.

6,5/10

Robocop (1987)

Hoort bij het lijstje van mijn favoriete filmen. Het gaat er over op een geweldige manier. Ik vind zelfs deze robocop meer als robot bewegen dan de nieuwe robocop. Heel droog en tegelijk heel cool.

8/10

Journey to the Center of the Earth in 3D: 6/10 Leuke verhaaltje, maar het acteer werk was matig tot slecht te noemen en de CGI trok op niet veel. De 3D hadden ze dan wel weer goed voor elkaar en regelmatig kwam er eens iets tot aan uw neus gevlogen.

Ender's game: 7.5/10 Leuke actie film maar er mocht van mij wel meer dynamiek in het geluid zitten. Dolby Atmos upscaling was goed hier, alleen bij 1 soundtrack sloeg hij de bal totaal mis.

Taken 3

Nu word het echt wel tijd om met deze reeks te stoppen, trok op ni veel.

laatste daar van lord off the rings.....zoals eerder al aangehaald hier eerder saai,niets mystiek , te langdradig.....spijtig.
2639.png

skoebiedoe zei:
laatste daar van lord off the rings.....zoals eerder al aangehaald hier eerder saai,niets mystiek , te langdradig.....spijtig.
2639.png
op deze uitspraak zou een jaar effectief moeten staan! Was de beste van heel de reeks!!!!

oeps....ja de Hobbit sorry.
1f609.png
(is toch ook een onderdeel van lotr reeks dacht ik. )

Exodus : heeft inderdaad niet de groote grandeur gelijk Cloepatr of Ben Hur en dat het verhaal niet echt gelijklopend is met het bijbels verhaal ...soit , op zich viel het mee , maar op het eind moest alles wel een beetje snel , snel gaan...ze hadden zich mischien beter geconcentreerd op de rampen en de plagen en deze mischien iets beter uitgewerkt. De doortoch in de zee viel best nog mee. Beeld en geluid waren prima te noemen .

Back
Bovenaan