Puttermansz
Member
Dit weekend tegen alle kritiek in naar Jupiter ascending gekeken: 4/10 Channing Tatum met mascara, fifi gevechtjes, dwaas verhaal, .... ik kan niets positiefs vinden denk ik.
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Heb die ook nog op de "to view" lijst staan ... mischien maar beter gelijk wegkappen en terug 40Gbytes vrijmakenPuttermansz zei:Dit weekend tegen alle kritiek in naar Jupiter ascending gekeken: 4/10 Channing Tatum met mascara, fifi gevechtjes, dwaas verhaal, .... ik kan niets positiefs vinden denk ik.
Heb deze ook net gezien, vond de spanning maar magertjes 6/10broodro0ster zei:Ex Machina 7/10
Fijn om lezen dat Atmos je zo goed bevalt, de setup zal dan wel een blijvertje worden, zekersHeb ondertussen een paar Atmos films gezien en ik vind het echt een meerwaarde als de soundtrack native atmos is. De upscaler kan ook mooie dingen doen, maar soms gaat ie de mist in. Maar native atmos soundtracks klinken echt geweldig! Die hoogte speakers hoor je meestal niet, maar de atmosfeer is er wel. Je merkt pas een (groot) verschil als je naar de gewone True-HD track switched
Slechte SFX, die lispelende (dan wel, dan niet) Jackson enerveerde mij enorm - de OST hield het hier en daar nog wat recht, eerder leuke jongensfilm - en dat mag |
Alleen al voor Aussie "Wolf" Robbie kunt ge deze prent bekijken |