• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Dit weekeinde: Kingsman: The secret service, leuke film, humor en goede actie! Blade Runner: The final cut. Weet niet echt wat ik ervan moet denken, leuke film, maar was moe en heb dus niet veel opgelet...

Laatst bewerkt door een moderator:
The Lazarus effect. Zwak script, maar gelukkig maken de effecten en de sound dit tot een wat engere film
monster.gif
En voor de liefhebber svan LFE is er genoeg
misslelauncher.gif
LFE

This is 40 (2012) </strong> Met oa. Paul Rudd

MV5BNzQxMDQ1NjA4N15BMl5BanBnXkFtZTcwNTE5MjQ3OA@@._V1_SX214_AL_.jpg

Plot: Pete and Debbie are both about to turn 40, their kids hate each other, both of their businesses are failing, they're on the verge of losing their house, and their relationship is threatening to fall apart.

IMdB: imdb.com/ThisIs40

Ik dacht met This is 40 een chick-flick in huis te halen: easy-watching met humor, wat emotionele scenes en cliché acteerwerk met het lineair uitwerken van de personnages. Niets was minder waar: dit is een goedkope poging om een chick-flick voor mannen (Dick-flick?) te maken: de film bestaat uit een opeenvolging van scenes met repetitieve eenvoudige humor en slecht acteerwerk. De situatie wordt aan het begin van de film vaag geschetst; verder komt er geen verhaal, de personages hebben geen diepgang en de vele allusies naar seks zijn een hopeloze poging om toch wat aandacht te trekken naar wat er op het scherm gebeurd. Wat mij betreft een grote teleurstelling; ik heb het uitgekeken omdat ik samen met mijn vrouw een film wou kijken, en wederzijds. <strong>3,5/10

Kingsman: 9/10 Ik vond het eigenlijk 1 vd beste films van de voorbije jaren. Leuk gebracht, actie maar toch ook veel humor. en gewoon fun to watch (vind ik het belangrijkste aspect van een film).

Exodus: Gods & kings: 7/10

Had zoals de meesten hier meer verwacht van deze film. Maar bij al bij al zo slecht niet.
263a.png

Mijn eega vindt 'den Holder' (The Killing) de max. Ik vond de soundtrack wel goed
263a.png
6,85/10

Heb deze afgelopen weekend ook gezien, buiten de film was de soundtrack best vet
minigun.gif

The Shawshank Redemption Na al die jaren, gewoonweg een TOP-film
263a.png

Springbreakers, na 25' maar uitgezet. Voor mij meer een langdurende videoclip dan een langspeelfilm.

davylermi zei:
Geweldig hé?! Nog altijd een referentie in z'n genre!
1f44d.png
Zeg maar gerust een referentie in de hele film-wereld. Vrij waarschijnlijk de beste film (incl verhaal) die ooit gemaakt is, en er zijn er maar zeer weinig die zelfs maar in de buurt komen...

Hij staat volgens mij ook op nr. 1 op IMDB.

Sowieso de beste! Toch niet eerste keer dat je die zag RIk?

Hij ligt bovenaan m'n stapeltje om nog eens te herbekijken. Samen met Pulp Fiction en The Godfather reeks
1f604.png

djaxx zei:
Sowieso de beste! Toch niet eerste keer dat je die zag RIk?
Neen hoor
1f609.png
Niet geheel verrassend dat deze film me na al die jaren nog steeds boeit, wat je helaas uit het gros van vele films niet kan zeggen
1f606.png

The Maze Runner: 8/10 - Niet verwacht, maar toch zeer vermakelijke film. Had ook totaal geen idee dat het deel was van een trilogie, pas op het laatste viel de frank.

The Guardians of the Galaxy 3D, 7,5/10 - Gewoon een mooie Marvel film, maar ook niets speciaals in het genre. 3D was mooi gedaan, maar kreeg niet echt het gevoel dat het een must was.

Snowpiercer: 4/10 - Echt niet mijn ding, op het laatst wel een klein nadenk momentje, maar voor de rest
1f44e.png

Kingsman : the secret service

8/10

Blij dat ik deze bekeken heb, van begin tot einde heb ik mij geen seconde verveeld alhoewel Hij wel zoals eerder aangehaald 10min korter kon zijn...

Met die partymuziek lag ik echt in een deuk!
1f606.png

Na al die positieve ervaringen staat hij bij mij op het programma voor dit weekend - als ik niet teveel moet overwerken wel
1f44d.png

Back
Bovenaan