Puttermansz
Member
Last knights: 5,5/10
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Vet ! In de cinema gezien?skoebiedoe" data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=32913#post32913"> Jupiter ascending.....blijf een beetje met gemengde gevoelens zitten zei:Mad Max: Fury Road</strong>, zoals verwacht moet je deze niet kijken als je een verhaal verwacht met meerdere lagen. Er is maar één laag ... knallen maar. Wat een rit.
<strong>8,5/10
Nee, in de thuisbioscoopSkank zei:Vet !In de cinema gezien?
ahja idd ik wacht wel ffStiibun zei:Er is reeds een versie te vinden ja, niet in de hoogste kwaliteit (BD25 of BD50) maar heb dat vaak niet nodig, omdat over het algemeen de Blu-ray er hier wel inkomt als de film aan mijn wensen voldoet.
Van Mad Max: Fury Road is dat een zekerheid dat er mooie uitgave aangekocht gaat worden.
blijkbaar heb ik de dolby atmos versie...toch volgens hetgeen er op dat kaftje staat.mysteryliner zei:3D vond ik een meerwaarde bij jupiter ascending.
Welke versie had je? met DTS, atmos,...
Ik zou supergeinteresseerd zijn als ze daar eens een technische uitleg voor zouden geven. Maarja, dat is waarschijnlijk onderdeel van het patent?broodro0ster zei:The Hunger Games (eerste film) 7/10 De Dolby Atmos upscaler was zeer goed in de film! De geluidjes in het bos en vogeltjes kwamen van boven en rond je. En de stem van de announcer was ook zeer goed gedaan. Geen idee hoe ze zoiets er kunnen uithalen tegenover een normale stem maar het klonk goed.
Net daarom vind ik het "luchtig". Kijkt ook lekker weg zo.djaxx zei:Chappie, idee was leuk maar was echt te idioot en te kinderachtig gebracht. Stoorde mij te hard aan da gangstashit gedoe bij de opleiding van die robot, dat duurde ook veel te lang. Nee deze konden ze echt veel beter maken, gemiste kans. Konden ze nu geen betere badass guuys vinden?