• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Jupiter ascending.....blijf een beetje met gemengde gevoelens zitten,okay het is het standaard liefdesverhaaltje van de prinses en de vagebond maar er zit toch meer in de film dan je zo op het eerste zicht zou vermoeden...is het een miskleun...ik zou zeggen van niet,als scifi scoort deze meer als voldoende ,het standaard verhaaltje van het goede overwint het kwade vind je in de meeste films wel terug...daarga ik dus niet echt over oordelen, het beeld was gewoon subliem tot in de kleine details en moest deze uitkomen in 3 D dan zou ik echt overwegen om die versie alsook nog aan te schaffen...het geluid op zich was best in orde....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
3D vond ik een meerwaarde bij jupiter ascending.

Welke versie had je? met DTS, atmos,...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Mad Max: Fury Road</strong>, zoals verwacht moet je deze niet kijken als je een verhaal verwacht met meerdere lagen. Er is maar één laag ... knallen maar. Wat een rit.

<strong>8,5/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
skoebiedoe" data-link="https://home-theater.be/topic/13-welke-film-hebben-jullie-zopas-gezien/?postID=32913#post32913"> Jupiter ascending.....blijf een beetje met gemengde gevoelens zitten zei:
Mad Max: Fury Road</strong>, zoals verwacht moet je deze niet kijken als je een verhaal verwacht met meerdere lagen. Er is maar één laag ... knallen maar. Wat een rit.

<strong>8,5/10
Vet ! In de cinema gezien?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Jurassic Park 2: Lost World nog eens gekeken. Wat me vooral opviel is dat de dino's veel houteriger lijken te bewegen dan in de eerste film. Hoewel ik die film destijds wel een aantal keer gezien heb, zijn er ook amper scenes die me bijgebleven waren.

Een van de dagen Jurassic Park 3 nog eens bekijken. Daar kan ik me ook niets meer van herinneren alleen dat er vliegende dino's bijkwamen, en de velociraptors konden communiceren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Skank zei:
Vet !In de cinema gezien?
Nee, in de thuisbioscoop
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Er is reeds een versie te vinden ja, niet in de hoogste kwaliteit (BD25 of BD50) maar heb dat vaak niet nodig, omdat over het algemeen de Blu-ray er hier wel inkomt als de film aan mijn wensen voldoet.

Van Mad Max: Fury Road is dat een zekerheid dat er mooie uitgave aangekocht gaat worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Stiibun zei:
Er is reeds een versie te vinden ja, niet in de hoogste kwaliteit (BD25 of BD50) maar heb dat vaak niet nodig, omdat over het algemeen de Blu-ray er hier wel inkomt als de film aan mijn wensen voldoet.

Van Mad Max: Fury Road is dat een zekerheid dat er mooie uitgave aangekocht gaat worden.
ahja idd ik wacht wel ff
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
mysteryliner zei:
3D vond ik een meerwaarde bij jupiter ascending.

Welke versie had je? met DTS, atmos,...
blijkbaar heb ik de dolby atmos versie...toch volgens hetgeen er op dat kaftje staat.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
The Hunger Games (eerste film) 7/10 De Dolby Atmos upscaler was zeer goed in de film! De geluidjes in het bos en vogeltjes kwamen van boven en rond je. En de stem van de announcer was ook zeer goed gedaan. Geen idee hoe ze zoiets er kunnen uithalen tegenover een normale stem maar het klonk goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
<tbody> </tbody>
Leuke verfilming/feel good movie van het alomgekende sprookje. Dikke 7/10. Muziek 8/10, uit het brein van Patrick Doyle Sean Penn blijft beter in zijn kot zitten. 4/10 Ja Schwarzie, da's nostalgie hé. Maar hij is toch oud geworden, past bij het zombie gehalte van deze prent
263a.png
6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
broodro0ster zei:
The Hunger Games (eerste film) 7/10 De Dolby Atmos upscaler was zeer goed in de film! De geluidjes in het bos en vogeltjes kwamen van boven en rond je. En de stem van de announcer was ook zeer goed gedaan. Geen idee hoe ze zoiets er kunnen uithalen tegenover een normale stem maar het klonk goed.
Ik zou supergeinteresseerd zijn als ze daar eens een technische uitleg voor zouden geven. Maarja, dat is waarschijnlijk onderdeel van het patent?

Ondertussen ook Jurassic Park 3 nog eens bekeken. Valt nu pas op dat 2 en 3 eigenlijk echt niet zo'n goede films waren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kajaki - The True Story

Dit oorlogsdrama (mijnen-film) heeft bij me toch wel een diepe indruk nagelaten. Zeer realistische beelden uit Afghanistan, die ik nog niet eerder kreeg voorgeschoteld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Chappie, idee was leuk maar was echt te idioot en te kinderachtig gebracht. Stoorde mij te hard aan da gangstashit gedoe bij de opleiding van die robot, dat duurde ook veel te lang. Nee deze konden ze echt veel beter maken, gemiste kans. Konden ze nu geen betere badass guuys vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
djaxx zei:
Chappie, idee was leuk maar was echt te idioot en te kinderachtig gebracht. Stoorde mij te hard aan da gangstashit gedoe bij de opleiding van die robot, dat duurde ook veel te lang. Nee deze konden ze echt veel beter maken, gemiste kans. Konden ze nu geen betere badass guuys vinden?
Net daarom vind ik het "luchtig". Kijkt ook lekker weg zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Focus, viel me eigenlijk best tegen. Verhaal was erg dunnetjes. Ik ben normaal erg fan van de will smith films maar deze had hij beter laten schieten. Die Margot Robbie was wel genieten seg, wat een lekker diertje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
The Hurt Locker 6.5/10 Een paar spannende en goeie actie scenes. Lekker geluid en veel dynamiek. Jammer genoeg is het verhaal maar dunnekes.
 
Laatst bewerkt door een moderator: