Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
![]() |
Ze zijn niet met meer wat ze geweest zijn, die X-men films. Allen al omwille van de muziek: Ottman is geen Powell - minder 'episch' en dat heeft direct z'n weerslag op de sfeer van de prent. Maar bon, blijft een dik enterainment gehaalte, uiteraard. 7/10 |
Mmmh, ik vond dit nu eigenlijk 1 van de films waar 3D weinig meerwaarde leek te hebben? Af en toe vliegen er wat dingen uit het scherm, maar dat is voor mij net hetgene dat de 3D-beleving vermindert. Vergelijk het met bvb Mad Max, waar zeer veel 3D in de diepte zit, maar zeer weinig uit het scherm komt, dat vind ik veel aangenamer om naar te kijken.broodro0ster zei:Home in 3D 7/10
Leuke animatie film en de 3D was echt goed!
In geval van Mad Max is het inderdaad in cinema. Maar bvb Hugo gebruikt ook zeer fel de diepte (ook op tv). Nu, ik bedoelde zeker niet dat het 3D-effect slecht is maar ik had het gevoel dat ik exact dezelfde ervaring zou hebben moest ik hem in 2D gezien hebben. Kan misschien ook wel komen omdat 3D nu stilaan ingeburgerd geraakt en er steeds meer 3D-films uitkomen...broodro0ster zei:Hmmm, deze toch ook wel een goeie diepte hoor. De zaken die uit het scherm kwamen gevlogen kon ik op 1 hand tellen, dus twas zeker niet overdreven vond ik.
En vergelijk je toevallig niet 3D in de cinema met 3D op een TV? Ik merk ook dat 3D op m'n TV helemaal niet zoveel diepte heeft tegenover 3D in m'n HT op groot scherm. Hoe groter/dichter bij het scherm hoe beter de 3D ervaring vind ik.
Vreemd he, ik vind bv 3D op onze TV stukken beter dan op de HW55 :-sbroodro0ster zei:En vergelijk je toevallig niet 3D in de cinema met 3D op een TV? Ik merk ook dat 3D op m'n TV helemaal niet zoveel diepte heeft tegenover 3D in m'n HT op groot scherm.
Hoe groter/dichter bij het scherm hoe beter de 3D ervaring vind ik.