Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Trek er dan een halve af.. Maar niet meer. Nee serieus, vond hem erg leuk!Stiibun zei:8,5 best een hoge score. Zelf nog niet gezien, maar 'k vraag me af voor hoeveel punten je nieuwe HT ruimte verantwoordelijk was om tot die 8,5 te komen
Dat kan dan kloppenSkank zei:Trek er dan een halve af.. Maar niet meer.Nee serieus, vond hem erg leuk!
Die scène in de kerk vond ik net zalig!Skank zei:Kingsman the secret service BAH en nog es BAH, niet mijn soort films Kwart voor einde stopgezet, ik wist het eigenlijk al van in het begin... maar toch geprobeerd, tlaatste kwartier was er teveel aan. De scene in de kerk.. right..
5/10
Ik denk dat het een typische film voor een specifiek publiek is. Ik vond hem ook geweldig, maar begrijp wel dat er veel mensen helemaal niks aan vonden.davylermi zei:Die scène in de kerk vond ik net zalig!Zo'n typisch popcorn-moment!
We hebben een games topic hesandervdw zei:Het past hier niet echt, maar het "Jurassic Park" level van Lego Jurassic World uitgespeeld. De makers hebben zich weer overtroffen. Zeker een aanrader. volgende week The Lost World kijken en dan met die verhaallijn verder spelen !
Punten?broodro0ster zei:Chappie en Focus