• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Jurassic World (2015) 3D

Beter dan de 2de en 3de,maar mist het WoW-effect van de 1ste...7/10

Laatst bewerkt door een moderator:
Dinosuarus eiland : denk zelfs dat het voor kinderen een flop gaat zijn , overackting tot en met eerder een smoelentrekker film en de twee hoofdacteurs ( kinderen ) zijn echt niet in staat om hunne rol te dragen. Met sommige momenten was de gci wel goed te noemen kleurrijke dinos maar ook onscherpte on het beeld

8,5 best een hoge score. Zelf nog niet gezien, maar 'k vraag me af voor hoeveel punten je nieuwe HT ruimte verantwoordelijk was om tot die 8,5 te komen
1f606.png

Stiibun zei:
8,5 best een hoge score. Zelf nog niet gezien, maar 'k vraag me af voor hoeveel punten je nieuwe HT ruimte verantwoordelijk was om tot die 8,5 te komen
1f606.png
Trek er dan een halve af.. Maar niet meer. Nee serieus, vond hem erg leuk!

Shawshank Redemption. Erg lang geleden dat ik die gezien heb en jammer genoeg enkele keren op een busreis.

Blij dat ik hem eindelijk in de HT gezien heb! IJzersterk verhaal en de muziek is heerlijk.

Skank zei:
Trek er dan een halve af.. Maar niet meer.Nee serieus, vond hem erg leuk!
Dat kan dan kloppen
263a.png

Gisterenavond ook gezien en krijgt van mij een 8 op 10. 'k moet ook maar eens District 9 van Blomkamp kijken.

District 9 is ook een goeie!

Vanmiddag interstellar gezien. Pf zwaar overroepen. 7/10

Tian Jiang Xiong Shi (Dragon Blade) Eindelijk eens een film waar "Jackie Chan" voor het eerst in m'n smaak viel
1f44d.png

deze...

<woltlab-metacode data-name="media" data-attributes="">https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5ah2xFRUaOg</woltlab-metacode>

Kingsman the secret service BAH en nog es BAH, niet mijn soort films Kwart voor einde stopgezet, ik wist het eigenlijk al van in het begin... maar toch geprobeerd, tlaatste kwartier was er teveel aan. De scene in de kerk.. right..

5/10

Skank zei:
Kingsman the secret service BAH en nog es BAH, niet mijn soort films Kwart voor einde stopgezet, ik wist het eigenlijk al van in het begin... maar toch geprobeerd, tlaatste kwartier was er teveel aan. De scene in de kerk.. right..

5/10
Die scène in de kerk vond ik net zalig!
1f44d.png
Zo'n typisch popcorn-moment!
1f606.png

davylermi zei:
Die scène in de kerk vond ik net zalig!
1f44d.png
Zo'n typisch popcorn-moment!
1f606.png
Ik denk dat het een typische film voor een specifiek publiek is. Ik vond hem ook geweldig, maar begrijp wel dat er veel mensen helemaal niks aan vonden.

Het past hier niet echt, maar het "Jurassic Park" level van Lego Jurassic World uitgespeeld. De makers hebben zich weer overtroffen. Zeker een aanrader. volgende week The Lost World kijken en dan met die verhaallijn verder spelen !

sandervdw zei:
Het past hier niet echt, maar het "Jurassic Park" level van Lego Jurassic World uitgespeeld. De makers hebben zich weer overtroffen. Zeker een aanrader. volgende week The Lost World kijken en dan met die verhaallijn verder spelen !
We hebben een games topic he
1f609.png

Back
Bovenaan