Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Cat 5e is voldoende voor gigabit lan.
Cat 5 niet!
Zelf ondervonden met bd 50!
Bij 5 stotterde het... Bij 5e niet meer!
Gewoon even de kabel testen met laptopje eraan, dan weet je meteen of deze goed is of niet
Mdan i sdie zeker okHeb net controle gedaan. De kabel tussen ht en kelder is cat5e. Dus hopelijk ok.
Hoe bedoel je dan juist? Wat moet ik dan uitvoeren met de laptop?
Fijn om te lezen dat je een kabel cat 5E hebt liggen. Je hangt aan de kabel in de kelder je windows laptop en maakt verbinding met het interne netwerk. Eens dit gebeurd is, zal windows je onder netwerkeigenschappen laten zien dat je een 1 gigabit netwerk hebt of niet, succesHoe bedoel je dan juist? Wat moet ik dan uitvoeren met de laptop?
zegt niks over je snelheid dan he 5e is zoiezo gigabit. En als je het zeker wilt weten, kan je het enkel doen door effectief iets te kopiFijn om te lezen dat je een kabel cat 5E hebt liggen. Je hangt aan de kabel in de kelder je windows laptop en maakt verbinding met het interne netwerk. Eens dit gebeurd is, zal windows je onder netwerkeigenschappen laten zien dat je een 1 gigabit netwerk hebt of niet, succes
Modem in kelder
Daar zet je je NAS naast en verbind je met cat 6 (kort nieuw kabeltje)
Dan in je ht heb je 1 cat 5e toekomen
Hier kun je een switch zetten indien nodig
en daar hang je je tv , dune, etc etc aan..
Wel gigabit switch
Indien je daar enkel je dune nodig hebt in netwerk, dan rechtstreeks.
Testen hoeft niet, kabel is goed !
Ik zou die afraden 1,2 ghz...Misschien iets voor jou om te starten: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=138814.0;topicseen