Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Dingen vergelijken die je niet hebt is raar? Waarom vergelijk jij dan de mogelijke NASSEN? Is juist hetzelfde. Spotify heb ik full geprobeerd. en ik miste iets. Dus ik ging inderdaad vergelijken met concurrenten. Niks raars aan. En door veel gelezen te hebben, info in te winnen, ben ik tot de conclusie gekomen dat concurrent google wel eens beter zou kunnen zijn. Daarom dat ik ook de mensen aanraad, zeker daar ook eens te kijken/overwegen. Jij hebt spotify en klampt je er direct aan vast... Terwijl er net veel mensen overstappen ervan. Lees maar eens na. Ik ga nog zien wat ik ga doen. En nog even de kat uit de boom kijken hoe het nu met spotify zit. en of ze er nu iets aan gaan doen, maar veel tijd geef ik ze niet meer.Dus ge zit dingen te vergelijken die je gewoon zelf niet eens geprobeert hebt? Raar.
Nas is on hold door komst spotify. Af en toe filmke handmatig kopieren vind ik niet zo erg, muziek was lastiger maar is voorlopig niet nodig met spotify.