• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke synology nas?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dus gij gebruikt de google service nu stijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik gebruik nog niks. Ik ga wel ene gebruiken, maar wil absoluut direct de goeie keuze maken. ik zou google eens willen full gebruiken maar dat gaat helaas niet. spotify dan weer wel. Maar het ontbreken van albums bij spotify vind ik erg RUK. anders had ik spotify al.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Al besloten welke nas je nu gaat nemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dus ge zit dingen te vergelijken die je gewoon zelf niet eens geprobeert hebt? Raar.


Nas is on hold door komst spotify. Af en toe filmke handmatig kopieren vind ik niet zo erg, muziek was lastiger maar is voorlopig niet nodig met spotify.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Dus ge zit dingen te vergelijken die je gewoon zelf niet eens geprobeert hebt? Raar.


Nas is on hold door komst spotify. Af en toe filmke handmatig kopieren vind ik niet zo erg, muziek was lastiger maar is voorlopig niet nodig met spotify.
    Dingen vergelijken die je niet hebt is raar? Waarom vergelijk jij dan de mogelijke NASSEN? Is juist hetzelfde. Spotify heb ik full geprobeerd. en ik miste iets. Dus ik ging inderdaad vergelijken met concurrenten. Niks raars aan. En door veel gelezen te hebben, info in te winnen, ben ik tot de conclusie gekomen dat concurrent google wel eens beter zou kunnen zijn. Daarom dat ik ook de mensen aanraad, zeker daar ook eens te kijken/overwegen.   Jij hebt spotify en klampt je er direct aan vast... Terwijl er net veel mensen overstappen ervan. Lees maar eens na.   Ik ga nog zien wat ik ga doen. En nog even de kat uit de boom kijken hoe het nu met spotify zit. en of ze er nu iets aan gaan doen, maar veel tijd geef ik ze niet meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik bedoel niet dat vergelijken raar is maar jij ligt te oordelen over dingen die je zelf nooit getest hebt, enkel maar over gelezen. Ik moet het nog altijd eerst zelf testen. Ik klamp mij ni echt vast want wil da best eens proberen binnenkort. Alleen vind ik het argument van u albums niet goed genoeg want dit is in spotify toch wel mogelijk. Allee om volledige albums toe te voegen aan u afspeellijst. Ze komen dan mooi apart te staan. Ik heb nog steeds geen enkele intentie om supergrote collecties te gaan maken. Het is meer om nieuwe dingen te ontdekken en dat lukt erg goed nu met spotify dus dat heeft niets met vastklampen te maken.

Als je google ooit echt gaat gebruiken wil ik je meningen wel serieus nemen maar zolang het maar gaat over wat jij overal leest skip ik je mening. Het internet staat nu eenmaal voor 95% vol met nonsens.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ewel 100% niet waar wat jij zegt.   Een eigen collectie opbouwen van albums in spotify is totaal niet mogelijk ! Deze collectie bekijken volgens albums ook dus niet. Wat wel mogelijk is, en daar heb jij het op, is derdegelijke albums selecteren en deze ofwel in een playlist gooien, ofwel een star geven zodat ze gemarked worden. Als je ze dan bekijkt, krijg je al de nummers te zien ipv de albums zelf.   Dit kan google dus wel, en is juist net een GROOT punt! google maar eens. Niks nonsens, het is de waarheid. Heb dit zelf getest en ondervonden, en oplossingen voor gezocht maar het is gewoon niet mogelijk. Met google dus wel en dat geloof ik ja. Waarom zouden ze er dus over liegen? En dit is nog maar 1 groot voordeel van google tov spotify Maar eigenlijk hoort deze discussien in het ander topic terecht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zeker ? Dit werkt prima hier. Komen tussen afspeellijst te staan wel, dus idd geen aparte albumselectie maar wat je zegt van alle nummers door elkaar is prietpraat.

http://imageshack.us/photo/my-images/838/wxct.jpg/


Achja, voor mij volstaat het gewoon voorlopig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik bedoel Dus inderdaad die albumselectie.

Maar bij mij stond het toch anders dan op. Die foto v jou.

Is dat via de app of desktop?

Ik zal nog es kijken. Maar mis wel een albumselectie.

En met die stars werkt het nu ook niet super. Daar krijg je een complete lijst van nummers te zien.. En alle albums na elkaar ivp albumsectie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Yup er is geen albumselectie, da kan zeker beter! Let me know als ge play effectief hebt en zoveel beter vind. Is via de app. Ff te zat nu
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik ga toch es zien om google te testen ja. Nadeel is dat het gratis kan dacht ik, maar toch al je cc vragen op voorhand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dit kom je meer en meer tegen, hatelijk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Het is al een tijdje duidelijk dat ik de ds214+ zal gaan aankopen. Wil hier 2x4 Tb schijven in plaatsen. Welke schijven koop ik en waar kan dit het voordeligst?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
WD Red's of Seagate NAS HDD, 4 TB
1f44d.png


Al heb ik met de klassieke WD Green's ook nooit echt problemen gehad, licht eraan wat budget je voor ogen hebt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Rik,

op ht forum staan er 3 3TB schijven te koop bij member Flavio. Voldoen deze? Ook al zijn ze dan maar 3 TB?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Volgens mij is ooit getest dat 4TB schijven iets betrouwbaarder zijn dan 3TB schijven. Ook werd daar beweerd dat voor thuis gebruik en zelfs voor professioneel gebruik de WD green geen nadelen biedt t.o.v de red.

Ik ben dat ergens tegengekomen toen ik aan het kijken was of het de moete zou zijn mijn WD greens van 2TB te vervangen door 4TB schijven. Maar ik heb de links niet meer.
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Ik zou nooit een 2 bay NAS kopen, je moet ze al in raid 0 zetten om de volle capaciteit te benutten van je schijven, met als gevolg: 1 schijf stuk, alle data weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
De kosten lopen met een 4 bay natuurlijk wel aardig op. Maar het heeft natuurlijk wel redelijk wat voordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator: