Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Graag gedaan!broodro0ster zei:Thanks! Gebookmarked zie. Een dezer eens op het gemak bekijken![]()
het verlagen van de gamma in de lagere regionen is inderdaad een bewuste keuze om schaduwdetail te bewaren. Een gamma van 2.2 als rechte lijn is m.i. nog best te doen. 2.4 wordt te donker... Al veel bijgeleerd...skoebiedoe" data-link="https://home-theater.be/topic/1226-zelf-calibreren-van-projector/?postID=32187#post32187"> Het teveel aan rood ga je het beste zien in beelden waar huidtinten in voorkomen </woltlab-quote> Daar test ik inderdaad altijd mee. Lichte kleurafwijkingen ga je echter nooit met het oog kunnen waarnemen. De huidtint is namelijk ook nog afhankelijk van het omgevingslicht zei:Uwe projector staat iets verder van het scherm dan bij mij dacht ik en dan kan een iets hogere gamma inderdaad beter zijn omdat je dan meer licht krijgt op uw scherm en dit kan dan weer resulteren in een levendiger beeld .
Zoals uw gamma nu is zou ik dat proberen aan te houden , dat deze in de lagere regionen iets te laag is moet je u niet echt aantrekken , Zwart zal wat snellerzwarter zijn en ik denk dat je dat zelfs niet gaat zien als je daar niet naar zoekt en het noet weet.![]()