Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
of deye heb ik ook deal voor 30 euro http://www.2dehands.be/computer-game-consoles/computer-onderdelen/monitoren/acer-23-inch-monitor-276403575.html?utm_campaign=link_advertentie&utm_source=ad_reactie_kopie&utm_medium=emailSkank zei:SamHelp me out here Die van hierboven 50cm diagonaal (ik kan nog afzeggen) (vt900 denk ik, dus zelfs 19 inch) of een 16:9 van 22 of 23 inch
Ivm je scherm; Dit zal je zelf moeten bepalen vrees ik. Ik heb een 24inch 16:9 scherm (reden: ik wil in de toekomst ook recentere arcadegames spelen, die breedbeeld zijn). Overkill voor de klassiekers dat wel, maar puur toekomstgericht gezien.Skank zei:sam kun je mij es helpen aub
ofwel 16:9 23 inch of 19 inch 4:3 ik wil een zo groot mogelijk speelveld
dan hzperspin lukt langs geen kanten
hyperspin install dan hyperlaunch installed en dan nog emulators ? waar
echt overzichtelijk en duidelijk is het niet lol dan games, geen idee of ze volledig zijn
ik heb mame installed en eens games gedownload en zo proberen te starten en yegt hij dat files ontbreken
anders eens via pb om te leren kennen enkele files sharen die ik moet installen en eens simpel uitleggen? die videos van die gast die je zei, zijn enorm lang en niet volledig om up and running te krijgen
Die balken rondom je scherm maak je zo breed als je zelf wilt. Rond mijn scherm is een boord van 1cm aan elke zijde. Veel meer rand dan dit zal ik uiteindelijk niet hebben. Je kan natuurlijk nog kiezen om aan elke zijde 5cm of meer te nemen. Allemaal nogal persoonlijk...Skank zei:En dan heb je nog eens zwarte balken rondom je scherm die behoren tot je kast.. Ik vind het maar niks eigenlijk, en te druk
Al mijn buttons, joysticks, speakers, versterker, xin mo en bedrading had ik voor 88€ in huis. Van die 88€ namen de verzendkosten het grootste deel in beslag (dacht rond de 55€ ofzo). Dure verzendkosten dat wel, maar als ik alles op arcadewinkel.nl zou gekocht hebben was ik enkel aan materiaal al minstens 50-60€ duurder dan wat ik nu bij TimeHarvest besteld heb (en dan reken ik de verzendingskosten bij arcadewinkel.nl er nog niet bij). Oja, ik heb ook geen douanetaksen moeten betalen.Skank zei:Sam, paar vraagjes -hoeveel bedragen verzendkosten bij timeharvest? -ik heb dringend wieltjes en stelpoten nodig, ik dacht aan deze http://www.arcadeshop.de/Accessoires-Transportrad-3_803.html verzendkosten daar zijn wel flink hoog - ook speakers nodig en muntcoin zodat ik ze kan infrezen, speakers vind ik niet bij timeharvest, sechte site wel, je kan niet per onderdeel zoeken. Waar op letten voor speakers? - ik wil ook nog bat joystick en buttons, qua buttons.. Verlicht of niet verlicht, kosten die veel meer? Is wel leuk verlicht - voor die tmolding, zon boor nodig, echter zal ik die maar 1x gebruiken, heb jij al ene? Andrs delen? Vind da zo onnozel om te kopen.. - wat neem jij als licht voor je marquee?
Allicht zal je die T molding frees ook wel ergens anders vinden, maar ik heb ze nog nergens anders tegengekomen eerlijk gezegd. Ik wil ze gerust nadien wel overnemen van jou voor de helft van de prijsSkank zei:True van die verlichting. Ik denk er ook aan om 2 extra buttons mee te bestellen als reserve. Ik zal jouw luidspreker enzo es bekijken, ik ga er gewoon een grill op plaatsen, stoort mij niet. Die coin dinges vind ik de max, maakt het echt.. Wel duur, dacht rond de 75 euro? Wil je es kijken voor mij aub wat ik daarvoor nodig heb? Kun je die tmolding frees ook in china kopen? Of enkel bij arcadesinkel.nl, anders terug verzendkosten daar. Delen we nu? Incl verzendkosten delen? Die wielen vind ik wel handig, ik ga wel gene nemen met rem want dan moeten ze zichtbaar zitten, en ik ga mn kast tot 2 cm vd grond doen, dus dan kun je niet aan die remmen.
denk je?http://www.arcadewinkel.nl/componenten/muntproevers-deuren/coin-mech-deur-mechanisch-2slots[/url]
BTW hierbij ook de pc specs van mijn bakske dat HyperSpin draait; Intel Pentium 3GHZ CPU / 3GB Ram / Draait op Win7 </woltlab-quote> 70 euro is wel duur, i know, ja is de bedoeling dat het ook werkt he, is dit zo moeilijk dan? Ik zou de 2 willen , optie met geld bij bezoek, of met knop als ik alleen ben, kan da niet goedkoper die coin door?
<woltlab-quote data-author="skoebiedoe"] dat is gewoon een platte zaagfrees van 2 mm dik en vind je wel in iedere goede doe het zelf zaak.
Allicht zal het even complex zijn als de buttons aansluiten op je encoder (iPac of Xin Mo bvb) maar ik heb er mij nog niet echt in verdiept eerlijk gezegd. Buiten Europa zal je ze allicht wel goedkoper vinden, maar dan zit je weer met een pak verzendingskosten aangezien zo een deur en mechanisme toch al wat gewicht is...Skank zei:70 euro is wel duur, i know, ja is de bedoeling dat het ook werkt he, is dit zo moeilijk dan?Ik zou de 2 willen , optie met geld bij bezoek, of met knop als ik alleen ben, kan da niet goedkoper die coin door?