Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Bij mij komt de frontplaat en de lade er, normaal gezien. De buttons komen dan op die frontplaat. Als je de lade niet voorziet, zou ik die buttons nog steeds op de frontplaat doen.Skank zei:Sam? Jouw mening op die laatste zin?
die lade komt er wel vr het toetsenbord he Het is de frontplaat die er niet komt denk ik tot nu toe, maarwaar dan die buttons doen? In de lade? Of bad idea? Die buttons zou bij mij de creditknoppen zijn. Niet echt zichtbaar daar.. Zo wil ik het. M@squeek , ja ik vind ook absoluut dat het bij een kast hoort.. Maar 70 euro pfff, waar komt die van jou vandaan? Wat voeding betreft.. Euh weet ik ook nog niet goed wat of hoe. De inhoud vd kast is voor mij nog een compleet raadsel. Enkel het scherm staat al vast lolsam zei:Bij mij komt de frontplaat en de lade er, normaal gezien. De buttons komen dan op die frontplaat. Als je de lade niet voorziet, zou ik die buttons nog steeds op de frontplaat doen.
Ik zou het aantal buttons toch beperken eerlijk gezegd. Je kan met een iPac ook combos maken, om het aantal knoppen te beperken. Ik heb maar 4 service buttons voorzien, en dat vind ik al meer dan genoeg.Skank zei:Née daar komt de keuze 1 of 2 spelers, en 4 buttons voor pauze, escape,...
euh.. Jij vier service buttons, ik toch ook maar 4 EN dan 2 voor player 1 en 2sam zei:Ik zou het aantal buttons toch beperken eerlijk gezegd. Je kan met een iPac ook combos maken, om het aantal knoppen te beperken. Ik heb maar 4 service buttons voorzien, en dat vind ik al meer dan genoeg.
Niet vaak, daarom heb ik ook een uitschuifbare plank voorzien om het tb op te leggenChr1st0f zei:Hoe vaak ga je het toetsenbord gebruiken? Kan je niet een uitschuifbare plank voorzien om het TB op te leggen en aan de onderkant de service buttons, coinbutton en een USB poort voor het TB. Dan heb je vooraan nog plaats voor de playerbuttons.
ik stond te twijfelen vr die gleuf, maar ik kan hem gewoon op zn zij leggen en dan infrezen, ook makkelijk, dus geen probleem I know maar ik weet het echt niet qua thema Tron, de ruimte, aliens of.... En als ik het dan weet, hoe dan verder, zelf tekenen? Hoe?sam zei:Proper! Was het niet beter geweest om eerst de gleuf voor de t molding te zagen, alvorens de kast ineen te steken?
Ivm de buttons; ligt je artwork al vast? Indien niet, zou ik mij daar eerst op focussen. Of je zou voor rgb buttons moeten gaan natuurlijk.