Ik vind het interessant om te zien om te zien dat er zoveel fabrieken opzoek zijn naar alternatieven. Ik ben benieuwd welke technologie het over 20 jaar gaat winnen.Toyota Proposes End Of Electric
Toyota, a name synonymous with innovation in the automotive world, has once again made headlines. This time, it's not about electric vehicles (EVs) but about a pioneering ammonia-powered engine. Developed in collaboration with the Chinese state-owned manperformancegarage.com.au
Die zijn er echt wel mee bezig héé .
E-fuel en waterstof gaat hem niet worden denk ik. Die brandstoffen gaan gepaard met veel energieverlies.
Elektrisch rijden is eigenlijk heel efficient, dus ik acht de kans wel dat die gaat doorbreken. De haters verzetten zich nu nog even, maar uiteindelijk volgen ze wel. Kwestie van verandering te kunnen accepteren en als ze zien dat het goedkoper wordt in hun portomonee, zullen ze wel snel overstag gaan. Over 5-10 jaar zal het aanbod van EV's op de tweedehandsmarkt groot zijn en dan gaan we er ook veel zien bij particulieren denk ik.